Unilever Magnum Royal Treatment dah merajuk dengan saya...


Nampak gayanya Unilever Magnum Royal Treatment dah merajuk dengan saya... Ia dah bertukar jadi ME pun.. Tapi sempatlah ia wasiatkan saya harta sebanyak 3 hengget.. muahahaaa jadilah.. sekurang2nya ia dapat bantu saya topup untuk beli laptop alisha.. hihiii

Sekarang ni dekat blog ni, hanya ada BE Darlie ASW & BE yang hidup segan mati tak mahu.. Ohya, BE hidup segan mati tak mahu tu, sampai sekarang duk maintain cun dengan 12 sen yer.. MEMANG SAH akan terus maintain awet muda lah BE tuh!! BE Darlie ASW jugak yang makin lama makin tua.. harap2 darlie tu menetap dekat blog saya ni sampai berkedut lah.. tak yah nak maintain cun sangat... muahahhahha

Tapi apa2 pun saya tetap nak ucapkan terima kasih dekat Unilever Magnum Royal Treatment & Nuffnang sebab bagi Unilever Magnum Royal Treatment menyinggah dekat blog saya ni sehingga sempat meninggalkan wasiat.. (",)

{ 10 comments.. read them below or add one }

SyuQ SyuQ October 14, 2011
Dulu BE sy pun mcm tu gak. maintain 42 sen jer. sekali genap sebulan trus jadi 5 hengget. =)
mama_umar_maryam mama_umar_maryam October 14, 2011
mamil gold kt blog zt ni pjg lg kot umur die,hahahaha,tgal 1 je pon BE jugak
Unknown Unknown October 14, 2011
bui tgh running 6 BE..adalah naik sengget,dua hengget..hehe
zareliqa afiqa zareliqa afiqa October 14, 2011
Takde BE yg datang singgah.Semua takut.ehehe ^^
Unknown Unknown October 14, 2011
hebat la tu ina...

akak ni, alahai...
semput2 be nak singgah...
huhuhuuu
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 14, 2011
jdlah tu...hehe..suruh dia dtg lg laen kali.
Unknown Unknown October 14, 2011
BE xpnh pn snggah 'umah' sy :P...
Puan Kutu Puan Kutu October 14, 2011
sy slalu tak peduli pun BE ke ME ke kat nuffnang.suka tgok apa yg org search kt blog sy.kadang2 kelakar gila smp gelak guling2.hehe..
fieda fieda October 15, 2011
ok la...darlie lama btul ye..mesti byk harta yg diwarisi dr darlie nanti..

tumpang gosok ggi terus la..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 16, 2011
wah.. dpt RM3 ye dr ME tue.. best2.. ^_^