Rezeki pertama di bulan Oktober

Tak sangka saya yang saya ada rezeki menang "Vote for Us" Lucky Draw anjuran Nisa... Nisa ni antara member blogger yang rapat dengan saya.. hihii.. Actually sebelum ni Nisa dah banyak kali anjurkan GA/Lucky Draw tapi ni baru first time saya menang.. hihiii.. Rezeki la tu kan.. :-)


Winners of 1st - 4th prize 


Nama saya yang paling last tu.. (",).. Ini adalah kemenangan saya yang pertama di Bulan Oktober.. permulaan yang baik.. :-)




Inilah contoh inner cotton yang bakal saya dapat nanti.. hihii sukenya saya.. hahha bukan apa, sekarang ni saya sedang berjinak2 nak guna shawl.. sajalah nak pelbagaikan fesyen bertudung.. muahahha.. 

Lagipun saya tengok Nisa & orang2 lain pakai shawl cantik je.. tu yang teringin nak try tu.. hihii Apa2 pun thanks tau Nisa.. :-)


Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 68

{ 11 comments.. read them below or add one }

wanita mutalib wanita mutalib October 01, 2011
wah tahniah!!

mak tak pernah menang apa apa kontest ngee..

salam follow semula :)
ade2mama ade2mama October 02, 2011
hehe..simpan kak,,,
jgn gune
bg alisha yg gune nty heeehh
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 02, 2011
hihi~!!! thanks Ina coz wat entry, rs t'haru lak..hehe.. isy, sy pun beginner je dlm bab pki shawl2 nie. nway, congrats eh, my fren~!
izzati_bloging izzati_bloging October 02, 2011
membalas kunjungan... tq
ada entry sentap meragut pemikiran si pembodek!!! jom bca
Unknown Unknown October 02, 2011
Tahniah!! Wife saya pun suka masuk contest2 camni..
Oh Oeya Oh Oeya October 02, 2011
As salam.
Singgah dan follow sini :)
Wah! Dpt hadiah ;)
tiefazatie tiefazatie October 03, 2011
wah..tahniah sis..hee..

owh..baru tau fb tue sis punya eh..hihi..cari2 gak sape..hee..tq tau sis..=)