Suka buat saya geram tau... (^_~)

Hari2 saya geram.. Cepat tua la saya macam nih.. Penat je saya jaga diri untuk jadi awet muda tau... ecececcecece (^_~).. Nasib baik saya ni geram2 manja je.. kalau betoi2 geram.. jawabnya, habis skrin monitor ni saya makan... hahahhaa..


Tengoklah dashboard saya ni.. suka jadi blank macam ni tau.. adusssss... Tu yang saya ni selalu je ketinggalan keretapi.. orang lain dah siap shopping sakan dah.. saya jugak yang baru terkedek2.. ayoyoyooo...


Setiap hari dashboard saya jadi macam ni hokay!! Kalau 10 kali saya buka blog, sekali je dashboard saya ni okay.. 9 kali lagi hampeh.. kesiankan dekat saya.. suka tau dashboard ni nak menyusahkan saya melawat jiran tetangga saya..

Nanti macamana kalau kak Fieda tak nak hidangkan air milo lagi dah dekat saya.. Nisa pulak merajuk tak nak hidangkan air Nescafe dia yang sedap tu..!! sape nak jawab??.. tak suka tak suka *sambil hentak2 kaki* hihii

{ 13 comments.. read them below or add one }

fieda fieda October 12, 2011
kak fieda selalu gak jadi mcm tu...geram kan..refresh byk kali pun sama jgk...susah nk gi bertandang umah kwn2...terpksa la refer kt bloglist...kak fieda pun susah jgk nk gosok gigi pagi2 tau...dh la kt sini jer ubat gigi yg best of the best...huhu..tp kak fieda mmg pagi2 jenguk sini..tekan jer huruf i automatik laptop kak fieda ni keluar url umah ina...sng la kojenya..hehe

kak fieda dh letak kt entry tadi tu cara nak letak ruangan iklan percuma..nak buat sendiri tutorial tak tere lagi la...ina try yer..cuba dan cuba tau..blh la sama2 kita promote banner kwn2....
Unknown Unknown October 12, 2011
dah beberapa minggu dashboard jijah pon mcm ni kak! huhuhu mmg langsung tak dpt nak komen entry org lain.. kalau dpt pon melalui bloglist o shoutmix..
Unknown Unknown October 12, 2011
tu la nasib kite yg pakai benda free ni...

nk marah tapi dah blogspot bagi servis free so tak leh bising sgt...heheh

try la amik .com sndiri :)
indahhiasan indahhiasan October 12, 2011
igt kan sy sorang je kena mcm ni..rupenya ramai lagi..hukhukhuk..akak sign out pastu log in balik..besenye saye buat macam tu dah ok..
Puan Kutu Puan Kutu October 12, 2011
sy pun kadang2 jadi macam tu.tp sy nie kadang tak smpt bw.mana sempat jeling dashboard.bw updated kt bloglist jer.pastu bw sapa yg komen entri je..klu ada kelapangan br usha dashboard.hehe..betullah sy dok sp.hubby IB kerja dimana?
----- ----- ----- ----- October 12, 2011
saya pun sama selalu jdi cam tu........
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 12, 2011
hehe.. sy gune unifi.. mmg laju gile aa.. ^_^ so mmg la dpt gosok gigi kat sni & minum air Milo kat blog Kak Fieda, ngehehe..

Ina gune broadband ape? maxis eh?
IntaNBerliaN IntaNBerliaN October 12, 2011
bestla nisa guna unifi... ni yg jeles nih..hihii

sy guna brdband celcom.. bila dh hbs limit tu yg xsk tu.. susah nk bw.. huhuu
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 12, 2011
hehe.. dok umah famly, lain crite la..hehe.. if sy dh ade umah sndri nnti, msti kne bli & gune broadband gak.. huhu~..
IntaNBerliaN IntaNBerliaN October 12, 2011
tu la.. umh fmily guna streamyx.. laju je.. biasalah dh kawen ni.. guna brdband lak... lbh2 lg umah sewa je.. hihii
LittleGurl LittleGurl October 12, 2011
kite pon selalu jugak jd mcmtu. geram gila! grrrrr mula-mula ingat habes ilang sume link (nangis). tapi rupanya tak pon bila bukak banyak2 skali yay! nasib baik kan. kalau tak nak merajuk dgn blogspot selama tigapulohtigaribu tahun -_-'
Kayu Manis Kayu Manis October 12, 2011
seronok baca bebelan intan berlian..