Alhamdulillah... Minggu ni minggu rezeki untuk Alisha nampaknya (",)

Alhamdulillah.. syukur sangat2.. murah lagi rezeki Alisha nampaknya.. kalau semalam saya dapat tahu yang saya menang Learning Table tapi hari ini pulak saya dapat tahu saya menang 3D Campbell Book Story. Ia adalah hasil daripada saya join givEawAy sELAmAt uLAngtAhun kELAhirAn MUHAMMAD AKIF FAIQ yang dianjurkan oleh azleanayusof.




Secara peribadinya, saya sangat2 suka dengan hadiah yang saya bakal dapat ni.. Memang dari dulu lagi saya teringin untuk belikan dekat Alisha tapi saya tak pernah jumpa.. nak beli online, my dear tak berapa nak izinkan..

So, bila saya tahu saya menang hadiah ni.. memang saya rasa seronok sangatlah.. bolehlah Alisha membaca nanti.. lebih2 lagi memang si Alisha ni pun jenis suka membaca.. pantang nampak buku ke surat khabar ke.. mesti dia belek2 sambil pot pet pot pet.. tak kira tempat.. dalam kereta pun layannnnn... hihii..
Terima kasih kepada azleanayusof  sebab menganjurkan GA ni & terima kasih jugak kepada Kak Fieda sebab sudi inform kemenangan saya ni & tahniah jugak kepada pemenang2 yang lain.. (",)

P/s : Sampai sekarang dashboard saya tetap BLANK

{ 12 comments.. read them below or add one }

fieda fieda October 21, 2011
tu la rezeki anak namanya kan..tgk hadiah yg dimenangi hari ni semua utk dia belajar..bestnya...sesuai sgt dgn alisha kan..pasni tak ler dia boring lagi..
fieda fieda October 21, 2011
dashboard kosong lagi ker..alahai siannya..kak fieda punya satu ari gak dshboard buat hal..geram rasa nk mengamuk pun ada..dah la line lembab..dh byk kali refresh pun tarak jugak..huhuhu..gi bw umah org pun hrpkan tgk bloglist kt blog org jer...
IFA Athirah IFA Athirah October 21, 2011
waah.kira ulat buku la?
Puan Kutu Puan Kutu October 21, 2011
wow menang lg..memang rezeki alisya..
Unknown Unknown October 22, 2011
alhamdulillah =)..bestnye thniah akak..thniah alisha..alisha blja pandai2 tau tengok mak alisha banyak berkorban tuk alisha..(love)
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit October 22, 2011
Mestilah ALisya suka kan.

p/s: kakak pernah alami dashboard blank sebab guna internet explorer so kakak tukar ke Mozilla Firefox jadi ok...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 22, 2011
congrats Ina.. best2 la hadiah ina mnang skrg.. jealous...
tiefazatie tiefazatie October 24, 2011
tahniah sis..murah rezeki nie..=)
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 24, 2011
tahniah=)rezeki anak..cumil hadiahnya.