Mereka yang FAMOUS ni buat saya lagi bersemangat untuk berblog...!


Wah.. saya bangun pagi tadi terus buka blog.. mahu taknya, malam tadi termimpikan pasal blog... hahhahhha Tapi yang buat saya lagi terkejut adalah dekat bahagian followers saya tu.. tetiba ada terpandangkan ABANG BEN & MAT GEBU..!!

Alamakk biar betoi ni.. dahlah tengah mamai bangun tidur.. dahlah mimpi pasal blog semalam.. buka blog ada pulak 2 insan famous ni.. lagilah saya ingat tengah mimpi.. tiba2 saya teringatkan kak fieda... terus buka blog kak fieda.. Sekali tengok, mereka pun follow kak fieda.. Thats mean, saya tak mimpilah.. hihii

Ni semua mesti gara2 saya join segmen yang dianjurkan oleh Abang Ben.. hihii.. Apa2 pun thanks sangat2 dekat ABANG BEN & MAT GEBU sebabnya sudi follow blog picisan macam saya ni.. memang buat saya lagi bersemangat nak berbloglah!! (^_^)      

{ 20 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous October 13, 2011
wah tahniah ya.. happy blogging :)
AnonymousAnonymous October 13, 2011
wah tahniah ya.. happy blogging :)
Rozie Rozie October 13, 2011
emmm semangat membara yer... tahniah..
N i e Z a N i e Z a October 13, 2011
wah..bestnyer..tahniah..
syawalsimpsons syawalsimpsons October 13, 2011
wahhh mmg bersemangat kan bile ada blogger best kat blog kiter kan..tahniah
NzA NzA October 13, 2011
wow....hebat!!!!!berbaloi2 mimpi2 indah tu....
Unknown Unknown October 13, 2011
ehem..ehem..bila pulak dia org nk follow blog bui..hehehe

tahniah intan..*_*
indahhiasan indahhiasan October 13, 2011
hebat tol akak neh..sampai termimpi-mimpi..btol2 jatuh cinta kat blog...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 13, 2011
whoa~!! bestnye!!! congrats ye Ina, now follower awk dh 682, mmg hbat! (klao nk dibandingkn ngan blog sy, ciput, huhu~..) dh la follower2 awk yg famous2~...
Dylla Abas Dylla Abas October 13, 2011
amboi..senyum sampai ke telinga ye dia (",)
Unknown Unknown October 13, 2011
go go kak! happy blogging :)
kisahku orang biasa kisahku orang biasa October 13, 2011
wahhh akk~~skali inccik ben & incik mat gebu follow daa,.terbaek~~sye incik mat gebu jek follow,terharu betol~~huhu,.tq yek mai belog serabot sye,.sye dri segmen BA gak~~epy blogging ^^"
puanbee puanbee October 13, 2011
perghh bertuah lah ..
Azza Azman Azza Azman October 13, 2011
wah mat gebu kot follow.... hebatttt!!
ade2mama ade2mama October 14, 2011
ok heeh..untung la hehe
ajumohit ajumohit November 14, 2011
Tahniah!!! Seronoknya kan Intan, nak jugak difollow