Segmen : Saya, blog dan pembaca


Nak join klik banner
Tarikh Tutup : 19/10/2011 @ 5 petang

Apa yang saya faham tentang Saya, blog & pembaca adalah semua ni berkait rapat.. Di mana saya adalah owner kepada blog & u all adalah pembaca kepada penulisan saya di dalam blog ni.. Di dalam sesuatu blog jugak, kita boleh dapat apa2 je info terkini yang berlaku di dalam & luar negara, tak lupa juga cerita2 tentang anak2 or peribadi macam blog saya nih.. hihii.. Yang paling penting, dunia blog ni jugak mampu mengeratkan silaturrahim sesama blogger.. (",)

{ 24 comments.. read them below or add one }

indahhiasan indahhiasan October 19, 2011
gud luck akak..hahhhahahhaha...yeah keje hong leong insurans..part time kat petronas..
Puan Kutu Puan Kutu October 19, 2011
dah lama tak join segmen en ben
AnonymousAnonymous October 19, 2011
salam kenal dari segmen sama.jom singgah dan follow my blog jugak?saya follow sini..
Nana Nana October 19, 2011
jalan2 tinggal jejak from blog BA...:)
Hafiz Rahim Hafiz Rahim October 19, 2011
Salam kenal.Dari segmen yang sama.=)

Entry terbaru saya "HafizRahim.Com : Saya, blog dan pembaca"
jamilahamzah jamilahamzah October 19, 2011
salam perkenalan dari saya... hehehe...no 51....
Ieka AbWahid Ieka AbWahid October 19, 2011
heyaaa...ieka singgah dari segmen abg ben jugak :)

http://heyluvika.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html
Faz Abas Faz Abas October 19, 2011
kalau keluar berjalan, jangan lupa singgah rumah no. 30.

love your sweet smile :)
Ca Ezah Ca Ezah October 19, 2011
salam.ca datang dari segmen B.A..hepi blogging ya! =)
AnonymousAnonymous October 19, 2011
Salam Perkenalan dihulurkan ^_^

syieda dtg dari blog Abg BEN ...jom datang blog syieda pulak..^_^

ke blog syieda ^_^
Lavender Lassie Roses Lavender Lassie Roses October 20, 2011
Singgah sini jengah dari Segmen yang same.. :) Maceehh singgah blog saye.. Salam Perkenalan yer! :)
cik abbit cik abbit October 20, 2011
singgah sini dari segmen yang sama :)
shaFazie shaFazie October 20, 2011
tq kak..azie bls kunjungan.....:)
oshin oshin October 20, 2011
sama-sama menyinggah :)
AnonymousAnonymous October 20, 2011
thanks singgah...singgah blek dan follow...follow me back k?
RamRamCute RamRamCute October 20, 2011
singgah sini dari segmen yang sama...
Cik Purple Cik Purple October 20, 2011
singgah dari segmen abg ben..:) jemputla datang blog saya..:)

Saya, Blog dan Pembaca

kalau sudi, join sekali GA sy.. :)

2nd GIVEAWAY by CIK PURPLE
Unknown Unknown October 20, 2011
tq sebab singgah..dtg singgah balik sini ^^
Admin Admin October 21, 2011
phat balas kunjungan....selamat pagi
fizafantagiro fizafantagiro October 21, 2011
aiii..dtg jejak awk kt sini..salam kenal dear.follow awk! ^^
Asnie Asnie October 21, 2011
salam perkenalan jugak ea...done follow ur blog
Unknown Unknown October 21, 2011
dri segmen yg same... balas kunjungan.... kih3..... salam prkenalan... wuuuuhhuuuu... cntiknye die...:)