LSO Contest.. Entry Promote

 SAYA SEKADAR MEMPROMOSIKAN.. NAK JOIN KLIK SINI
CONTEST NI BERAKHIR PADA 24/11/2011 @ 5:30PM
ENTRY NI MELEKAT SEHINGGA 30/10/2011

Ini adalah entry untuk saya promote contest yang dianjurkan oleh adik Narumiaida.. Actually sebelum Naru buat contest ni, dia ada bagitahu saya yang dia teringin nak buat contest tapi takut takda sambutan.. so, saya sebagai seorang yang lebih tua yang layak digelar kakak.. *ececcecee* dah semestinyalah akan memberi sokongan kan.. saya dah berjanji dengan Naru.. saya akan bantu dia akan buat entry untuk promote contest dia tu... *orang mintak tolong.. dah semestinya kita akan tolong kan (",)* Ohya, jangan salah faham.. Naru ni bukan adik kandung saya tau.. tapi dia salah seorang pembaca @ pengomen setiap entry saya (^_^) 

 Hadiah2 untuk contest ni pun menarik tau.. tapi saya tak pastilah yang mana satu akan dijadikan hadiah sebabnya barang2 dekat Love Shop Online sangatlah banyak.. antaranya INNER, JUBAH, HANDBAG, PURSE, BAJU DLL.. Tapi apa2 pun, hadiahnya apa yang ada di Love Shop Online la (",)   

 Tak nak  cakap banyak.. Jom tengok syarat2nya dulu..
  1. Buat satu entry buh tajuk Entry Special: LSO contest
  2. Isi entry die just letak gambar anda/anak anda/bf or gf anda/suami or isteri anda (hadiah akan diberi kepada tuan milik gambar)
  3. Gambar ape?senang je letak gambar yang paling cun/lawa/cute/bergaya/cool
  4. Lepas tu inform la kat ruang komen Entry Special: LSO contest (bagi link tau) 
Care pengadilan:
  1. Naru akan letak gambar korang kat Fan page LSO bagi orang vote or komen (harap kawan-kawan x kisah la ye Naru nak amik gmbr korang letak kat page)
  2. Tak banyak LIKE  tak semestinya tak boleh menang
  3. Gambar kalau boleh tak mo edit ek nak ala2 Natural Beauty gitu
  4. LSO ade 4 admin so hadiah dan pemenang kami berempat la bincang same-same..hehe
Hadiah: 
  1. Shhh rahsia hehe
  2. Hadiah akan bagi mengikut kesesuaian owner gambar tersebut
  3. Hadiah sume yang ade kat dalam LSO sahaja
Nak tengok page LSO @ contoh2 hadiah klik page Love Shop Online yer (",).. NAK JOIN KLIK SINI

So u all.. jomlah kita sama2 memeriahkan Contest adik Naru ni.. Jangan risau.. adik Naru dah bagitahu... LIKE sedikit tak semestinya kalah lagipun pemenang ditentukan oleh admin LSO sendiri.. (",).. Sebagai tanda sokongan saya jugak.. saya akan  join contest ni tapinya gambar Alisha la yang saya akan hantar.. hahahhah.. U all pun, kalau taknak hantar gambar sendiri hantarlah gambar anak u all pun boleh.. hihii

Ohya, untuk lebih memberi sokongan dekat adik Naru ni jugak.. saya akan up kan @ gam kan entry ni sehingga hari Ahad ni ( 30/10/2011 ).. so, sayang2 saya ni semua.. kalau nak baca entry terbaru saya lepas ni.. scroll ke bawah yer (^_^)
LSO Contest.. Entry Promote

{ 15 comments.. read them below or add one }

jamilahamzah jamilahamzah October 25, 2011
letak pic jer ker? nk citer pa2 lagi x?
Myra Jay Myra Jay October 25, 2011
Ok nanti makcik mood mai myra join k :)

Hadiah macam best je :-)
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 25, 2011
kalau fb payah nak join..nak gak join tapi tunggu mood mari..kalau kt opis dorg block fb.sbrjerlah
eB eB October 25, 2011
gd luck pd sumer :)
Unknown Unknown October 25, 2011
terima kasih kak sebab tolong promote ^_^.
jaa: x kish nak cerite pon boleh x mo pon boleh

wan nurul hezrina:ni bukn fb tapi contes blog so wat entry je la..

hehe suke ati je tolong jawabkn komen orang ..mntak maap..thnks akk antr gmbr alisha cumel2 tau >_< msti kawan2 sye pon suke
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 25, 2011
wah.. bgusnye ina tlg promote contest, hehe.. nnti nk join la bile free..

btw, rndu ina la.. asyik busy aje sy, rs jauh lak dr ina, huhu~..
LYAfrina LYAfrina October 25, 2011
huhu... confirm lya akan join contest ni.. tp kt blog contest la... :-)
Cikrosecute Cikrosecute October 25, 2011
Okey nanti Cik rose join....
Puan Kutu Puan Kutu October 26, 2011
haha insyaallah nti join.tp malu nak letak picture sendiri.keke..nanti cari dulu gambar aiman ka.klu sesuai baru bley join..
mama lynn mama lynn October 27, 2011
x sempat nk joint.. sob sob.. tlmbt
Putry Putry October 27, 2011
cm best je contest nie ihihi
fieda fieda October 29, 2011
kak fieda dh join..letak gmbr maira jer..

alamak..rindu la ina senyap 2 arini...huhu...