Kebaikan Minyak Kelapa Dara

Seperti yang u all tahu, saya nak try minum Minyak Kelapa Dara kan.. So, saya ada search la kebaikan minyak kelapa dara ni.. Banyak kebaikannya.. saya teringin nak berkongsi dengan u all.. Manalah tahu kot u all pun nak try.. hihii

* Membunuh virus penyebab selsema, herpes, demam campak
* Membunuh bakteria penyebab ulser, jangkitan saluran kencing, penyakit gusi dan kaviti, pneumonia dan gonorrhea
* Membantu merangsang sistem imunisasi bagi melawan sel kenser
* Membantu meningkatkan sistem peredaran darah, metebolisme
* Anti oksida semulajadi, pemangkin kelenjar tiroid
* Tidak meningkatkan paras platlet dalam darah
* Menggalakkan kehilangan berat badan
* Melindungi badan daripada penyakit osteoporosis
* Menggalakkan pertumbuhan sel baru
* Mengurangkan demam, batuk dan selsema dan ulser perut
* Mengurangkan resdung dan psoriasis
* Menghapus dan menghindarkan kelemumur
* Mengurangkan buasir dan sembelit,mengawal peyakit kencing manis
* Mengurangkan hepatitis C, lelah dan asma
* Mengurangkan penyakit harmorroids serta down syndrome
* Mengurangkan kolestrol, menghindarkan sakit jantung dan darah tinggi
* Melembut, melembabkan,mengurangkan kedutan dan melindungi kulit dari sinaran UV
* Menggalakkan pertumbuhan rambut yang sihat
* Sebagai Pelincir/ mengeratkan hubungan suami isteri.
SUMBER

Banyakkan kebaikan VCO ni.. saya memang nak try la.. harap2 ia dapat membantu menyelesaikan masalah saya sekarang ni... InsyaAllah.. (",)
Kebaikan Minyak Kelapa Dara

{ 7 comments.. read them below or add one }

Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA October 09, 2011
minyak kelapa dara? wow, tak pernah saya dengar.... nanti jap lagi saya nak seach kat google utk info selanjutnya...

nak beli pun untuk mak di rumah..
Lelord Lelord October 09, 2011
baru jek try lom abis pun sebotol, adehhh nk kena disiplin kadang2 terlupa nak telan huhuhu
Puan Kutu Puan Kutu October 09, 2011
itulah byk ekk kebaikan..sy pun teringin juga nak cuba.sebelum nie en suami pernah makan yg hpa punya..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 09, 2011
wow.. byknye kebaikan minyak nie eh.. ^_^ moge Ina dpt sembuh la bile dh try minyak nie ye..
jomtaip jomtaip January 17, 2012
Salam semua..sila singgah http://dara-asli.blogspot.com

Informasi VCO
Unknown Unknown January 20, 2012
Terima kasih atas entri yang berinformasi dan bermanfaat buat semua warga maya. Teruskan menulis entri mencerahkan sebegini. Maju terus. :-)
Qaiza Qaiza September 11, 2012
boleh singgah blog saya...saya juga mengamalkan minyak kelapa dara ini.... http://qaizashop.blogspot.com/