Rezeki Menang Header.. Hihiii


 
 Alhamdulillah... Finally ada jugak rezeki saya join Lucky Draw hadiahnya header.. hihii Inilah yang saya nanti2kan selama ni... hahahhahah... Bukan apa, nak buat header sendiri memang saya tak reti + malas + tak suka buat benda yang memerlukan kreativiti + remeh temeh macam ni... kalau nak suruh saya masak.. bolehlah sebab masak ni main campak2 je dalam kuali tu.. muahahhaha

Actually saya menang First Lucky Draw Aten.. Aten suruh pilih samada saya nak buat header letak doodle or gambar kita sendiri.. Saya pilih letak gambar... hihii Saya dah hantar detail + gambar dekat Aten, apa2 pun.. kita tunggulah header tu siap nanti ek..

Harap2 header tu cantik & sesuai untuk diletak dekat blog saya ni.. Tapi tu la, tak tahulah gambar yang saya bagi tu sesuai or tak.. sebab gambar macam hampeh....muahhaha.. Apa2 pun, thanks yer Aten

Ohya, selain tu, dulu saya ada join Contest Saya Mahu Jadi Ratu & Nadiacraft Giveaway.. penganjur bermurah hati untuk bagi cenderahati dekat semua peserta.. ala2 semua adalah pemenang tiada pengalah... hihiii *ayat Vince (",)*.. Thanks yer Juanita & NadiaCraft

Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 71 / 72 /73

5 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 09, 2011
congrats Ina.. n thanks inform kat sy.. kite dua mnang lg la..hihi~.. ^_^
Myra Jay Myra Jay October 09, 2011
Tahniah..

Myra pun menang gak GA nie, dapat doodle :-)
Unknown Unknown October 10, 2011
tahniah2..

bui masukkan link blog intan dlm blog list bui yer
http://bloglistiniblogbui.blogspot.com/

senang bui dtg berkunjung..*_*
Unknown Unknown October 10, 2011
tahniah kak! nnt ada header baru la tak lama lg..hehe