Pagi-pagi dah buat saya rasa sangat2 TERHARU..!!!

Ya Allah Ya Tuhanku.. Saya memang betul2 tak sangka...!! Selama 2 hari saya tak dapat tengok dashboard.. dengan kata lain saya tak dapat informasi apa2 yang u all update termasuk keputusan Giveaway.. Walaupun macam tu, saya mempunyai ramai kawan2 yang baik hati sudi inform pasal kemenangan saya..!!

Pagi tadi saya buka blog terus tengok kotak jerit saya tu.. sekali terbaca TAHNIAH daripada ummu muhammadKak Nida.. Saya pun apa lagi.. Cepat2 tekan link tu.. Rupa2nya saya menang Contest yang memang saya teringin sangat untuk menang (^_^).. Sampai my dear yang tengah tidur tu pun saya pergi kacau semata2 nak bagitahu yang saya menang.. muahhahhahhahah... ALHAMDULILLAH!! Nak menangis je rasa... 

Kalau u all nak tahu, saya sampai tidur pukul 4 pagi semata2 nak siapkan 3 segmen yang telah diberi oleh penganjur.. Ala2 karangan la kiranya.. Ketika saya menyiapkan segmen ni.. dalam otak saya sentiasa teringat Alisha.. Seperti yang u all tahu, saya kan memang suka bab2 mainan pembelajaran untuk Alisha ni... Nak beli sendiri memang tak lah kan sebab mahal.. U all nak tahu tak apa yang saya menang sampai seronok sangat ni.. hihii.. Tengok gambar dekat bawah ni.. :-)


Segmen Ketiga
Tempat Pertama - #38 Intan Berlian
Learning Table bernilai RM269.90

Saya ucapkan TAHNIAH jugak kepada pemenang2 yang lain termasuk ummu muhammad, Kak NidaKak Tie.. Terima Kasih yang tak terhingga kepada penganjur... http://puteri-nuur.blogspot.com 

Keputusan penuh Klik SINI

Ohya, lagi satu saya jugak menang Giveaway Kujie2.com.. Hadiah yang ni pun best jugak... Saya dapat MACAROONS..!!! hihii.. Memang dari dulu lagi saya teringin nak makan... Alhamdulillah... kali ni rezeki saya.. (",) Thanks Kak Tie sebab inform saya kemenangan ni (",) 
  


Saya no 31.. Saya akan dapat 1 box 20pcs Almond Macarons with Variety Fillings... 20pcs hokay!!! Teringin nak makan satu je tapi DIA bagi lebih dari tu.. (",).. Terima kasih kepada Kujie & bersyukur yang amat sangat kepada Tuhan dengan rezeki yang DIA limpahkan dekat kami sekeluarga.. (",)


Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 77

{ 19 comments.. read them below or add one }

mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 20, 2011
waaah TAHNIAH pagi2 hujan plak mmg membawa tuah pada ib=)wah gila mahal harga menan tuh!mmg bertuah..btw macrooon tuh mcm mana rasa?sedapker?nurul tak pernah plak makan
Unknown Unknown October 20, 2011
tahniah..akhirnyer berjaya jugak menang GA..
fieda fieda October 20, 2011
bertuah bdn btul...mahal hadiah tu..:)kak fieda tak join contest ni...

kak fieda pun dari smlm geram dashboard tak blh bukak...arini bru la blh bukak...
- AZIE - - AZIE - October 20, 2011
tahniah...murah btl rezeki..
Kujie Kujie October 20, 2011
Tengok alamat , kat AmanJaya ...hehe

Kak Jie nak pi SP Rabu nnt ( 2/11) tidoq rumah adik kat Sg Pasiaq tu pasai malam tu kat sekolah Angah MRSM Merbok ada majlis yassin utk student form 5. Esok ada majlis graduasi pula.... khamis 3/11 lepas ambil Angah , kak jie teruih naik Gunung Jerai, dah booking resort kt ataih tu...nak holiday dgn anak2 sebelum dia SPM.

Nanti kalau sempat, kak jie call ye
eB eB October 20, 2011
tahniah, cantek hadiahnyer :)
Rozie Rozie October 20, 2011
Emmm tahniah.. ni lah semangat ibu yang penyanyang.....
AnonymousAnonymous October 20, 2011
tahniah!!! wah ni mesti rezki alisha sangat murah :)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI October 20, 2011
wah..tahniah kak intan..

p/s: tq yer kak sudi sggh ..
LYAfrina LYAfrina October 20, 2011
tahniah2... rezeki tu.. hadiah plok kemain best tu.. msti ank suka sgt... rezeki atas usaha y xpnah putus asa.. TAHNIA :-)

sy dh lme x join contest.. frust... sbb 2 contest y sy mnang smpai skarang x dpt hadiah... rsa mcm ttipu... geram pon ada.. sbb nk join contest tu, kt hbiskan masa jugak tu.. bila dh mnang mmg la happy.. n sbb dh jnjikan hadiah ..mmg kt bharap.. x kisah la hadiah apa pon..walaupon bharga rm1... dh puas hati.. sbb hasil dr usha kt.. tp y kcewa sgt sbb pgnjur buat snyap jer.. aritu ckp lmbt pos sbb bz la... last ni dh b'bulan-bulan..
jamilahamzah jamilahamzah October 20, 2011
wah, alisha dapat meja..bestnyer....
ibu n abah alisha plak dapat macaron... hehehe

tahniah...
emarieys emarieys October 20, 2011
tahniah...hadiahnya boleh tahan tu...
syawalsimpsons syawalsimpsons October 20, 2011
alhamdulillah rezeki alisha N mama dier..baguih....suke3...mesti alisha asik main je tak egat kat ina
amranaiman amranaiman October 20, 2011
agak menarik kerusi ini :D
suhaina laui. suhaina laui. October 20, 2011
tahniah! seronok la.....berbaloi2 la join contest...lg bersemangat la ibu alisha ni ;)
LittleGurl LittleGurl October 20, 2011
wah bestnye!!! kite pon penah menang contest, tapi contest tu dapat necktie, wuu wuuu takleh la kite pakai necktie,kena kasi org lain sobsob. btw, sangat seronok sbb dapat hadiah FREE! hakhakhak

mesti happy gila alisha dpt present.
congrate alisha! ;D
ezzu ezzu October 20, 2011
tahniah...seronoknye dye dpt hadiah...:)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 20, 2011
sronok nye ina, byk mnang.. hadiah best2 lak tue, hehe.. jealous sy tau.. ^_^ nway, congrats!! mmg b'baloi la ina tido lmbat utk siapkn entry, hehe..