Rezeki untuk mempercepatkan lagi saya beli hadiah yang saya idam2kan untuk Alisha (",)

Alhamdulillah... ada lagi rezeki saya untuk dapat BE baru..ianya menjadikan 12 BE yang tengah running di blog saya.. Nuffnang ni macam tahu2 je yang saya ni nak guna duit Nuffnang untuk beli hadiah yang saya nak sangat belikan untuk Alisha. Memahami betul la Nuffnang ni.. hihii

Ini adalah BE saya yang ke 16 dalam tempoh 2 bulan.. 4 BE dah jadi ME.. 12 BE ni saya harap lama la dekat blog saya ni.. supaya saya dapat lebih banyak lagi earning untuk beli hadiah Alisha tu.. hihii 


Inilah banner BE yang saya dapat tu.. BE LIBRESSE PANTY LINER.. Kalau u all teringin nak tengok & nak klik (^_^) BE saya ni.. jenguk2 la blog IntaNBerliaN GA & Contest yer.. Iklan ni ada dekat header.. hihii

Ohya, lupa nak cakap dekat u all.. actually petang semalam saya pergi ubah survey saya dekat Nuffnang.. memang saya ubah tu sebab terfikir dah lama tak ubah, & mana tahu bila dah ubah nanti Nuffnang bagi BE baru.. alih2 pagi ni, saya check, memang betul2 dapat BE baru.. hihii 

P/s : U all pun rajin2kan diri update survey dekat Nuffnang tu yer.. Saya doakan u all pun dapat banyak BE & earning.. Amin.. ;-)

{ 18 comments.. read them below or add one }

Rozie Rozie October 04, 2011
wah rezeki tuh,, tahniah...
fieda fieda October 04, 2011
wah...melimpah limpah rezeki ibu alisha ni....rezeki anak la tu....kak fieda dh pi jenguk2 dah...
aanie aanie October 04, 2011
perghh..berderet-deret be..tahniah!! masyukkk...
syawalsimpsons syawalsimpsons October 04, 2011
rezeki...sue je belom tibe...
jamilahamzah jamilahamzah October 04, 2011
adoi, bila ler nk dapat rezeki cam ibu alisha nih.... erm, xpela.. ni kira 'gaji' utk ibu alisha ler sb 'kerja' ari2 update blog kan?..heheh
Maya Mayana Maya Mayana October 04, 2011
saya malas nk ambil port pasal iklan walau psg adverlets..hehe...send address kat fb saya "maya mayana"
N i e Z a N i e Z a October 04, 2011
alhamdulillah..rezki utk anak mmg sentiasa ade klu niat kita ikhlas kan
nur anis nur anis October 04, 2011
wahhh..tahniah..bestnya..^__^
suhaina laui. suhaina laui. October 04, 2011
seronok! tq share tips ;0
Myra Jay Myra Jay October 04, 2011
Wowww!! meriah dengan BE.. :)
Rezeki tu :)

Tahniah ye.. :)
emarieys emarieys October 04, 2011
wah, banyaknya BE

TAHNIAH
Fiza Rahman Fiza Rahman October 04, 2011
Perghhhh...bersusun. Rejeki alisha.

Yer lah, i pon dah lama tak update survey. Harus update skang gak ni...hehehehehe...
syuwai syuwai October 04, 2011
mudah2xan dpt belikan hadiah tu ea =)
Puan Kutu Puan Kutu October 04, 2011
alhamdulillah rezeki..rezeki alisha tu..:)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 04, 2011
untungnye~!! sgt jealous ngan Ina..
zareliqa afiqa zareliqa afiqa October 04, 2011
wah banyaknya BE.tahniah^^
rasanya tiap2 minggu ubah survey tu.tp tak dpt2 ag=.=
Unknown Unknown October 04, 2011
besnye...tahniah2... hikhik...nnt blh blnje sy skali...