Meh tengok apa yang Alisha ni berkenan sangat..

Hari Sabtu baru ni, saya pergi ke Tesco sebab nak beli Minyak Kelapa Dara.. Lepas tu macam biasalah... pusing2 cuci matalah dalam Tesco tu..hihii

Kami bawa Alisha ke bahagian mainan.. Cewahhh anak saya buat tak tahu je tengok mainan.. Bukannya nak berjeling2 or berkenyit2 mata dekat mainan tu..muahhahahh.. Ohya, bahagian mainan ni adalah salah satu port wajib setiap kali kami keluar shopping yer.. & setiap kali tu jugak, saya akan beli satu mainan untuk Alisha.. Thanks y rumah saya bersepah2 dengan mainan Alisha.. hihii... 

My dear selalu cakap membazir tapi bagi saya pulak, takpalah.. nanti untuk adik2 alisha, tak payah beli dah mainan.. pelaburan ni.. muahahhahha... Walaupun sebenarnya saya yang tak boleh tahan tengok mainan ni semua.... Geram je... Time saya kecik2 dulu tak dapat main benda alah ni semua.. tu yang nak kena beli untuk Alisha tu.... hahahahhah

Alisha dah mula terpandangkan sesuatu.. dan mintak turun dari troli tu...hihii... Nak tahu apa yang buat Alisha tu berkenan?.. Apa lagi kalau bukan.....

MINI LAPTOP dia tu... hahhahha


Kalut je Alisha ni bila terpandangkan Laptop.. hihii.. Sebenarnya bukan Alisha je kalut... saya pun kalut main sekali... hahhahah Tapi yang tak syok tu, takda bateri so tak dapatlah saya dengar bunyi.. cam tak puas hati je tak dapat dengar bunyi..hihii


Saya ambik satu notebook & bagi Alisha menge'test'... tengoklah tu anak dara saya.. mencangkung main notebook hokay!! muahhahahha... Phonics notebook ni murah je.. Kalau tak silap saya, harga dia RM80 lebih je..

Ni lah yang buat saya makin tak sabar nak beli laptop ni dekat dia... Gatai je rasa tangan ni nak beli guna duit yang ada.. tapi tu la.. saya tetap kena tunggu duit Nuffnang jugak.. yela, kiranya first cash out saya nanti dapatlah jadi tanda @ simbolik sebagai hasil berblog... hihii 

Laptop tu kan dah melambangkan dunia berblog saya ni.. Bukan apa, bila hadiahkan dekat Alisha laptop ni, manalah tau satu hari nanti dia pun boleh mewarisi dunia blog saya ni.... ceeewaahhhhhh... muahahhahha.. Lagi satu, first cashout Nuffnang saya tu, memang saya dah niat nak bagi dekat Alisha sebab 'jual' cerita dia dekat blog ni... hihiii

P/s : Earning Nuffnang dah melepasi tahap cashout tapi BE still berjalan.. Moga2 BE tu berhenti melepasi harga laptop mainan Alisha ni..

{ 13 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous October 17, 2011
wah alisha pun nak ber blog ya.. pandainyeee!!!
syawalsimpsons syawalsimpsons October 17, 2011
ni mak borek anak rintikni...ikut mama dier berblog...kkiikk
Unknown Unknown October 17, 2011
wah, tiap kali shopping dpt mainan?

lemak manja betul alisya ni nanti...heheheh

msyuk ek duit nuffnang, rezki anak kan...
emarieys emarieys October 17, 2011
bagus beli laptop camtu..anak2 cepat belajar
indahhiasan indahhiasan October 17, 2011
like mother like daughter neh..hahaha
Sheila Adziz Sheila Adziz October 17, 2011
salam kenal... wahh... seronoknya baby tu... mesti dpt la tu latop leh blogging mcm mak dia.. hehe
Puan Kutu Puan Kutu October 17, 2011
bagus ada cita2 nak mewariskan anak sebagai blogger juga.haha..

woo alisha nak laptop..pandainya dia tekan2.

sy ada juga belikan aiman..tp dia main sekejap jer.lgpun dia dah beso.klu laptop betul,tgok youtube semua pun dah expert tekan sana sini.cuma tak kenal huruf n pandai taip ja.

Klu sy, en suami selalu manjakan anak dengan mainan.dipun kecik2dulu tak dapat.klu beli dia yg nak main sebenarnya.haha..

kecik2 dulu sy tak kisah sgt belikan mainan.skang sy lebih suka belikan anak buku cerita..
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 17, 2011
alisyajku sayang takkan laptop jew..banyak lagi mainantuh nnt mama alisya lagi gigih berbelog tuh=k fullfilkan semua permintaan=)heheh
Izan Ishak Izan Ishak October 17, 2011
bagus juga tu belikan alisha mini laptop. mesti dia suka....

kak izan skrg ni tak bolehlah belikan mainan. kalau beli satu yang lain kompem nak jugak...botaklah ayah dia nnti..hehe...
Unknown Unknown October 17, 2011
aminnn..Isnyallah..lps ni xde la Alisha kacau laptop ayh dah ye hehe
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 17, 2011
Hehe... b'kenan btul Alisha ngan laptop ye.. ^_^

Wah2..earning nuffnang Ina dh byk eh..syoknye..
fieda fieda October 18, 2011
nanti kalau dh belikan alisha laptop boleh la duk sebelah mama yg tgh berblog...baru la alisha x boring..hehe
Myra Jay Myra Jay October 18, 2011
Wahhh bestnyer.. :)


Takpe, mudah2an dapat beli macam2 lagi kat Alisha ye :)