Terima Kasih Nuffnang sebab bagi saya NOKIA N9!!


Alhamdulillah.. nampak gayanya rezeki saya dengan Nuffang makin murah.. selepas Nuffnang bagi saya BE baru, dia hilangkan BE lama, akhirnya hari ini Nuffnang bermurah hati bagi lagi saya BE baru.. (",)

Kali ni saya dapat BE Nokia N9 pulak dekat blog IntaNBerliaN GA & Contest.. Tapi tu la.. dah la blog tu dah makin kurang aktif memandangkan GA pun tak banyak mana dah sekarang ni.. Nampak gayanya BE dekat blog sana sekejap je la menyinggah dekat blog saya.. huhh

Thanks a lot NUFFNANG sebab membantu saya mempercepatkan lagi untuk saya beli laptop mainan untuk ALISHA (",)

P/s : Saya berada di Pengkalan Hulu dari semalam.. tak sempat nak singgah blog u all.. Tunggu saya balik Sungai Petani nanti yer (",)

{ 8 comments.. read them below or add one }

izzie izzam izzie izzam October 08, 2011
wah! tahniah2..jeles nyew..huhu cmne na check erk?? huhu
fieda fieda October 08, 2011
wow..makin byk la be dia...ape apepun semoga cepat bertambah agi dn blh cashkan beli laptop..
zareliqa afiqa zareliqa afiqa October 08, 2011
tahniah sis^^
nak tanya,sis taw tak mcm mana nak buat kalau kita tak boleh login nuffnang? huhu=.=
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 08, 2011
congrats Ina coz dpt BE lg.. sy lak asyik menanti je utk dpt BE yg br..huhu~..

dh agak dh Ina blk kg, hehe.. take care ye!! ^_^
budak penjara budak penjara October 08, 2011
bleh simpan wt g haji ni..hehe
Unknown Unknown October 09, 2011
Alhamdullilah murah rezeki akak :) tahniah!
TiranaAduka TiranaAduka July 17, 2012
banyak post intan ttg nuff nie...
pening saya bace satu persatu,,,
pe pun thanks sharing kt sini