Keseronokan kami tiga beranak di petang Sabtu.. (^_^)

Petang Sabtu baru ni (08/10/2011) memang bestlah.. sebab kami 3 beranak dapat bergelak ketawa dekat Taman permainan.. Hahhahha Taman Permainan je pun, tu pun saya nak kecoh.. hihii (^_^)... Actually, Taman Permainan ni dekat depan rumah my younger brother je pun.. hihii 

Seperti yang u all tahu, baru ni kami pergi pengkalan hulu.. suasana dekat sana memang bestlah.. saya suka sangat!! sebab penduduk dekat situ ramah tamah + ramai kanak2.. Alisha pun dapat kawan.. hihiii (",) *Seronoknya kalau taman dekat rumah saya ni pun macam tu*.. Nak tahu seronok tak seronoknya kami 3 beranak.. Jom layan gambar kami.. (",)

First gambar pun dah nampak keseronokan Alisha kan.. hihii.. Happy sangat saya rasa bila setiap kali nampak Alisha bergelak ketawa..  Love u lah sayang!!.. 


Pose dari Alisha & saya.. hihii Alisha memang suka tau memandang tepat ke muka saya setiap kali saya dukung dia macam ni.. Feel macam tak nak kehilangan saya tu... cewahhhh hihihiii


Bergelak sakan Alisha main papan gelongsor ni.. My dear dekat atas, adik saya jaga Alisha dekat bawah.. Kalau u all nak tahu, bila sampai dekat bawah, Alisha siap nak panjat sendiri papan gelongsor tu.. hahhahahh Seronok sangatlah tu..!! (",)


Buaian ni pun antara permainan yang Alisha suka.. mahunya tak suka, orang hayunkan dia.. hihii.. Bagus Alisha ni, dia pegang besi tu bukan main kuat.. Alisha cakap... Keselamatan perlu dijaga... muahahhaha


Time ni pun Alisha gelak sampai mengekek2.. hahhaha Alisha cukup suka main cak2 dengan dia.. hihii


CAK..!!!.. hihii Bila time kita konon2 buat cak dekat dia, time tu lah dia paling seronok.. hihii.. Main CAK2 @ nyorok2 ni.. boleh dikatakan setiap hari saya & alisha main dekat rumah.. saya nyorok, Alisha cari.. Bila dah jumpa kami berpeluk.. lepas tu nyorok lagi.. hihiii Memang moment ketika main cak2 adalah moment yang paling saya seronok!! (",)


Alisha sedang menyelusuri lubang permainan ni ha... tak tahu nak cakap nama apa lubang ni.. heheee



Si Alisha yang mengintai dekat lubang.. heheheee Comel je anak ibu ni nampak mata 2 bijik... hihii


TADAAAAAAAAAAAA..... Kami 3 beranak siap main jongkang jongkit hokay!!.. muahahahahaaaa.. Tak sedar kaki saya tu panjang.. penat nak bengkokkan kaki.. hihii.. Tapi tu la, anak nak main punya pasal.. ibu & abah.. layankan je la.... ecececeeeeeee.. muahahahaaa


Si ibu sempat lagi memberi jelingan manja dekat si abah.. si abah membalas dengan gelak gatai.. si anak maintain.. hahahahaaa


PEACE... Alisha & Acu dia.. (",)

{ 12 comments.. read them below or add one }

Unknown Unknown October 11, 2011
wau...comeyh nyer diaa....baby tuh..
happy nyer tgk...
fieda fieda October 11, 2011
amboi..ibu alisha main jongkang jongkit la...alisha comeyy...:)
syawalsimpsons syawalsimpsons October 11, 2011
bestnyer sue pon dah lama tak bawak syawal g playground ni...
emarieys emarieys October 11, 2011
main kat taman permainan pun dah kira okeykan..anak2 pun hepi
addinahumaira addinahumaira October 11, 2011
mama Alisha boleh main jongkang jongkit lg...:)
Unknown Unknown October 11, 2011
mak ngan bapak pun lepas geram main jongkang jongket sekali yer..hehe

tetiba bui rs nk pergi taman permainan pulak..*_*
suhaina laui. suhaina laui. October 11, 2011
sgt2 comey kan pose alisha dgn ina tu....ley masuk contest tu hehehe...time melayan ank ni la yg paling seronok!
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 11, 2011
mmg nmpk sronok sgt la si Alisha tue ye.. hepi nye korg 1 famly.. ^_^

btw, muke adik Ina lain dr muke Ina..hehe..tp korg dua2 lawa!!
indahhiasan indahhiasan October 11, 2011
bukan budak2 je, sy pun kalau dapat pegi taman, suka..
Unknown Unknown October 11, 2011
waaaa sweet la akk ni..ank akk pon cumel..keluarga bhgia >_< sukoi!!(bgusnye)
Unknown Unknown October 11, 2011
tengok ni yuki nak main cak2 jugak!!
-http://narumiaida.blogspot.com/2011/10/cutest-pet-photo-contest.html
Unknown Unknown October 12, 2011
akak ni link fb gambr yuki hehe

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150412087513055&set=a.10150410543118055.413057.118584958054&type=3&theater