Jom! Main Tag2

Saya kena tag lagi.. tapi kali ni saya di tag oleh Cik Rose Cute.. Tag yang ni ada syarat2 la pulak.. hihi

• Each person must post 11 things about themselves in their jurnal. 
• Answer the questions the tagger set for you in their post and create eleven new questions for the people you tagged to answer 
• You have to choose 11 people to tag and link them to the post.  
• Go to their page and tell them you have tagged him/her 
• No tags back 
• No stuff in the tagging section about you and tagged if you are reading this, You legminately (aka really,trust with all honestly) have to tag 11 people

 11 soalan dari CIK ROSE

Tempat Yang paling seronok pernah korang pergi

Saya rasa paling seronok adalah Pergi Pulau Pangkor berdua dengan hubby kot.. sebab time pergi tu, baru je lepas kahwin.. so feeling dia tu lain macamlah sikit dari pergi dengan family... muahahahaaa

Bila mula guna gelaran blogger
 
Saya mula berblog sejak 03/02/2011.. so, lagi 3 hari, genaplah 9 bulan saya bergelar blogger.. hihii

Selalu cerita tentang apa di blog

Di dalam blog saya ni penuh dengan cerita Alisha disamping aktiviti2 kami bertiga.. Kiranya ala2 catatan peribadi lah blog saya ni

Senang stress bila...

Saya pun tak berapa nak pasti bila saya stress ni.. sebab bila dah kahwin ni, hati enjoy je dengan alisha.. hihii.. Ohya, baru saya teringat, time kerja dulu saya akan cepat stress bila 10 kali ajar seseorang tapi tak paham2 lagi... Adusssss time tu betoi2 buat saya stress... Tapi tidak lagi sekarang sebab saya dah pegang title "HOME MINISTER".. muahahahaaa

Apa yang paling senang buat korang hilangkan stress

Saya akan diam.. buat bodoh jer.. malas nak serabut kepala otak... kiranya macam just follow the flow la..

Tempat yang paling diinginkan untuk birthday party

Alaaa dah kertu ni tak pernah terfikir la pulak pasal parti tapi saya teringin sangat nak sambut birthday dengan my dear je.. beromantik2 sambil diiringi muzik.. candle light dinner gitu... muahahahaaahahaaahaaaaahaaahaahaa.. destinasinya adalah di tepi pantai sambil disinari cahaya rembulan... cewahhhhh berangan tak hingat nih!!! hahahaaa

Kenapa pilih tempat tu

Sebab tepi pantai tu romantik... alaaa cuba u all imagine seperti yang saya bagitahu dekat atas tu.... syok ooooooooooo... hihii

Hadiah yang tersayang & best korang

Apa yer.. kalau dari my dear.. Dapat rantai tangan jenama AC yang kononnya bagus & berharga rm1000 tu... tapi belum guna lagi sampai sekarang.. mahai.. baik beli emas... Pesanan untuk my dear.. lain kali beli ina hadiah emas pulak yer.. 2 tahun lagi pun takpa.. kumpul duit banyak2 beli yang besau... hahhahahhahhahahhaa

Siapa pemberinya

My Dear @ my hubby @ mohamad sukri bin harmin

Apa yang diinginkan sebenarnya untuk birthday present

Nak apa yer... emmmm rantai emas yang tebal & besau gedabak dengan buah yang bertatah berlian.. boleh ke??... hahhahhahhahha... berangan je lebih ni.. hihii.. Sebenarnya saya tak nak apa2 pun, cukup sekadar my dear mengingati tarikh lahir saya.. Ohya, tepat pukul 12 tengah malam terus wish tau.. dapat kiss kat pipi sebijik pun jadilah... hihhiii *gatai*

Peramah atau pemarah..

Dah semestinya saya seorang yang PERAMAH.. Bukan masuk bakul angkat sendiri tau.. muahhahhah tapi ramai yang cakap camtu.. baru seminit yang lalu berkenalan tapi dah rasa macam 1 jam dah kenal.. hahhahhaha.. Tak caya, jom kita jumpa face to face (^_^)

Fuhhhh settle jugak saya menjawab semua ni.. so, soalan mencabar dari saya untuk u all pulak.. hihii

1) Apa masakan pertama yang u all masak selepas kahwin untuk hubby u all?
2) Apa makanan yang u all masak yang menjadi kegemaran hubby u all.. (bagi resepi sekali yer.. sebab saya pun nak try buat jugak...hahhahaaha)
3) Bagi 5 perangai u all yang buat hubby u all tertawan & kawan2 u all happy dengan perangai u all tu..
4) Lepas kahwin, u all duduk dengan family or mentua or berdua je dengan hubby
5) Detik2 perkenalan u all & hubby
6) Siapa yang bagi nama untuk anak2 u all
7) Ke manakah destinasi yang u all nak sangat pergi honeymoon lagi sekali
8) Antara u all & hubby siapa yang lebih romantik
9) Apa harapan u all untuk anak2 u all
10) Bagaimana u all mendidik anak2
11) Anak2 u all ikut perangai u all or hubby

Alhamdulillah... habis jugak soalan ni.. penat fikir soalan apa tau..hihii.. Mencabar tak soalan ni.. hihii.. Jawab tau.. sebab saya pun nak tahu pasal u all jugak.. saje nak korek2 rahsia... hihii

So, mereka2 yang 'dipaksa' untuk menjawab soalan2 ni adalah..

1) Lya
5) Bui
9) Kak Fieda  (saya tetap tag walaupun kak fieda dah kena tag sebab saya nak tahu cerita kak fieda..hihii)
10) Nisa
11) eB

"GOOD LUCK"
Jom! Main Tag2

{ 16 comments.. read them below or add one }

NzA NzA October 31, 2011
panjangnya tag..apa pun enjoy gak baca....
Unknown Unknown October 31, 2011
baik..akan diusahakan..hehehe
Puan Kutu Puan Kutu October 31, 2011
haha byk nie soalan.Insyaalah akan diusahakan buat.dah namanya pun paksa.haha..

panggil sy muni jer ok. kutu pun boleh.pggil ibu alisha ina ekk?

pasal gunung jerai tu sy tau boleh sewa,tp tulah tak berkesempatan lg nak p..hehe..
fieda fieda October 31, 2011
adoii...kena tag lagi...huhuhu..akan diusahakan..malas sungguh la kak fieda nk jwb soalan peperiksaan ni...try2..
PinKy MoMMa PinKy MoMMa October 31, 2011
huhu makin ramai yang tag..ada kena tag jugakl tapi tak buat buat lagi ;p

pssssttt tak suka gelang emas besor besor mcm makcik makcik jer ;p
suka lagi jam warna pink ditangan hahaha
HuNNy HuNNy October 31, 2011
follow anda jugak

http://www.hunnycoolz.blogspot.com/
suhaina laui. suhaina laui. October 31, 2011
ina...mcm best jer ka nmenjawab soklan2 ni hehehe...akn cuba tunggu line clear(akif tido) dulu heehe
ct rahani ct rahani October 31, 2011
tag mengetag nih sgt femeskan masa tahun 2008/2009.. masa tu sy baru je berjinak2 ngan blog.. tingat memori lama.. hiks..
Unknown Unknown October 31, 2011
hahaha x tau la setiap kali baca entry akak mesti nak tergelak..kalau kat lua msti akk ni spoting gile..fuh mmng pnjng soaln nsb baik naru xde kalau x jenuh cari jwpn =_=`
tiefazatie tiefazatie October 31, 2011
pergh..pengsan nak jwb nie..hahaha
eB eB October 31, 2011
eh eB kena tag 2x.. kena jwb 2-2 ker yer? hu3...
anyhu, tq tag me . ngeh3
LYAfrina LYAfrina October 31, 2011
tag ni mcbar gak ni... sbb kna bg resepi tu.. adoiiiiiii... n y mcbrnyer..nk mikir soklan tu... bg ;ya msa sket.lya akn buat tag ni nnti...

apa2 pon..tq
Puan Kutu Puan Kutu November 01, 2011
sory yer versi derhaka

http://www.puankutu.com/2011/11/tag-versi-derhaka.html
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 01, 2011
huhu~.. soklan2 ina mmg m'cabar la.. nnti sy jwb n wat entry ye.. huhu~..

Wah, nk hadiah emas eh? best2, hehe.. ye, btul tue, tepi pantai mmg romantik.. ^_^
jamilahamzah jamilahamzah November 01, 2011
adoi, byknyer soklan... erm nanti ler k.ja karang..hehe..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda November 09, 2011
dh siap dh tulis, fuh~!! hehe..

http://greennnpanda.blogspot.com/2011/11/tags-from-ina.html