Segmen : Jowm Join Bloglist Eyryn Bercerita !



Nak join klik banner
Tarikh Tutup : 07/10/2011

Kali ni saya join segmen Bloglist pulak.. Saya telah di tag oleh Nisa & Susan.. Segmen ni akan memilih 10 blog yang menarik minat Ryn untuk di review selain akan buat entry khas untuk promote blog tersebut.. So, kalau u all pun nak join klik banner dekat atas tu cepat2 tau.. (",)   

Ohya, saya juga nak tag 2 orang biras saya ni..Mama Idlan & Ibu Nurul.. Haa lagi satu kalau u all teringin nak kenal siapa biras saya.. boleh je u all klik link yang saya bagi tu... hihii

4 comments.. read them below or add one

Mish Eyryn Mish Eyryn October 02, 2011
thanx dear coz join segmen ryn :)
Unknown Unknown October 02, 2011
good luck^^
singgah sini dan follow
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 03, 2011
owh, anak karimah tue pmpuan gak eh? hehe..