Rezeki menang 2 Giveaway untuk hari ini (",)

Alhamdulillah.. permulaan bulan Oktober ni memberi banyak rezeki kepada saya dalam dunia blogging.. :-) Hari ni pulak saya menang 2 GA yang dianjurkan oleh kak Tie (Anniversary Giveaway Azatiesayang) & Ida's Creative Craft (First Giveaway by Ida's Creative Craft).  



 Inilah hadiah yang saya dapat dari kemenangan GA yang dianjurkan oleh Kak Tie.. Saya dapat Brooch Rose.. Thanks tau Kak Tie.. tak lupa juga, thanks dekat Kak Fieda & Mama Idlan sebab inform saya pasal kemenangan ni  :-)

Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 69
 
Untuk kemenangan First Giveaway by Ida's Creative Craft pulak, saya tak pasti apa hadiahnya tapi ianya bercirikan DECOUPAGE.. Kalau u all nak tahu apa tu decoupage, u all klik SINI.. Kalau tak pun, tengok je gambar contoh2 DECOUPAGE dekat bawah ni.. (",)




Inilah DECOUPAGE.. Cantikkan.. hihii.. Ohya, saya dapat tempat ke 2.. Seronok dapat hadiah cantik2 macam ni.. hehee.. Kalau u all nak tempah pun boleh.. terjah je blog Ida's Creative Craft

Thanks dekat Kak Fieda sebab inform saya pasal kemenangan ni... Thanks juga dekat Ida's Creative Craft.. :-) Tak lupa juga tahniah kepada pemenang2 yang lain termasuk Nisa

Keputusan penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan :70

4 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown October 04, 2011
waaa..tahniah2...sy pn nk menang :P
Kancil 8349 Kancil 8349 October 04, 2011
tahniah...cemburu plak...hehehe
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 04, 2011
eh?? sy mnang gak eh??

*bkk FB & link GA tue jap*

le..sy mnang rupenye..haha..congrats to both of us!!