Sample LIPICE yang memang best!!

Baru2 ni saya telah menerima sample LIPICE.. Macam biasalah, ianya hasil dari saya yang suka minta sample free ni.. hihii.. U all suka tak barang free ek?.. hahah


Saya suka dengan sample lipice ni.. memang bestlah guna.. rasa strawberry... muahahha tapi takda warna tau.. natural je.. (",)


Sample Lipice bagi ni comel je.. kecik.. panjang dia lebih kurang seruas jari saya kot.. hihii


Lip balm ni ada letak Mentholatum.. kiranya bila u all pakai tu, rasa sejuk je.. alaa lebih kurang macam u all rasa selepas gosok gigi la.. memang bestlah.. terjagalah kiranya bibir saya ni yang kadang2 kekurangan air sampai kering.. So, saya ambik kesempatan guna lipbalm ni setiap masa walaupun dekat rumah.. hihii

P/s : Barang free semua best.. !! hahahaaa

{ 8 comments.. read them below or add one }

Puan Kutu Puan Kutu October 16, 2011
brg free memang best gila.haha..sy mintak juga.dh lama dpt tp tak pakai2 smp skang sebab malas.hehe..
Unknown Unknown October 16, 2011
jijah mintak juga tapi tak dapat2 lagi..hehehe
fieda fieda October 16, 2011
mmg best brg free...hehehe..
kak fieda pun dapat jgk baru ni..
Cikrosecute Cikrosecute October 16, 2011
barang free semua orang nak...hihihi...cam beat jer lipice..tue..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 16, 2011
Lip ice yg nie Ina mintak sample dr mane eh? sy xde pun, huhu~..
ade2mama ade2mama October 17, 2011
opsss..slh masuk entry..ny tok ppuan jew
heheh
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 17, 2011
waaah besh ajek kalu free..hehe blehlah kalah bibir angelina jolietuh=)