Hidup Segan Mati Tak Mahu

Hidup segan mati tak mahu ni saya tujukan khas untuk BE Celcom Purple Shopping Spree.. Saya cakap macam tu sebabnya sejak dari saya dapat BE Celcom Purple Shopping Spree, earning dia tak pernah naik hokay!! Tetap maintain cun 12 sen... huhh!

Heran betoi saya.. BE lain dah hengget2 tapi dia tetap nak 12 sen.. konon maintain nak jadi awet muda la tu.. muahhahahhahhah.. Earning pun tak nak bergerak, jadi ME pun tak nak.. Tak ke hidup segan mati tak mahu tu namanya.. hihii 

Wahai Nuffnang yang baik hati.. gerakkanlah earning Celcom Purple Shopping Spree saya tu.. janganlah "mempermainkan" perasaan saya selepas kamu memberi "harapan" kepada saya... Zam zam ala ka zam..... (<_>)

P/s : Macam poyo tahap hampeh je saya ni... muhahahahahahhah
Hidup Segan Mati Tak Mahu

{ 12 comments.. read them below or add one }

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 11, 2011
hehe.. klakar la.. wah, BE lain dh ringgit2 ke? syoknye...!!
Unknown Unknown October 11, 2011
hihi..lawaknya luahan perasaan ini..*_*
N i e Z a N i e Z a October 11, 2011
hahahahha..luahan perasaan utk nuffnang...hikhikhik
indahhiasan indahhiasan October 11, 2011
aminnn..kalau dah naik kena belanja..hahaa
Fiza Rahman Fiza Rahman October 11, 2011
Nanti naik lah tu ☺☺☺. Mana tau tetiba mencanak naiknya.
fieda fieda October 11, 2011
byk masyukk tu..kak fieda dtg sini memanjang darlie jer la yg kuar...yg lain2 x pernah plk terserempak...
Puan Kutu Puan Kutu October 11, 2011
kalaulah nuffnang mendengar..:)
Puan Kutu Puan Kutu October 11, 2011
kalaulah nuffnang mendengar..:)
mama_umar_maryam mama_umar_maryam October 11, 2011
garang tuu sound nuffnang,hahahah,esok2 trus naik 2 hengget ;p
Unknown Unknown October 11, 2011
hahaha..amin..semoge Nuffnang kite yang kosong tu bergerak walaupon 1 sen huhu T^T sedih
Unknown Unknown October 11, 2011
THANKS YE KERANA INFORM KEMENANGAN QUEENPINK DALAM GIVEAWAY.
rebellion rebellion October 16, 2011
aku tak merasa lagi earning nuffang ni..huhu