Blog IntaNBerliaN dah takda BE... hahahhahha


Blog saya dah kehabisan BE.. hahahha.. Kalau u all tengok table dekat atas tu, 2 BE berada di blog IntaNBerliaN GA & Contest dan 1 BE lagi berada di blog IntaNBerliaN.. Walaupun ada 3 BE tapi macam tak berapa nak ada sebabnya.. 2 BE dekat blog CGL saya tu mesti tak lama punyalah.. Yela, blog tu dah kurang aktif sekarang ni.. CGL pun dah tak serancak dulu... 

Yang lagi 1 BE dekat blog IntaNBerliaN tu pulak..u all nampak tak BE apa tu... BE Celcom Purple Shopping Spree... Ini adalah BE hidup segan mati tak mahu saya tu... kiranya macam tak ada BE lah kan... Yap, tetap 12 sen sampai sekarang... hahhahahahah

Tapi apa2 pun saya tetap berterima kasih dekat Nuffnang sebab sudi letak iklan DARLIE dekat saya.. Dapatlah jugak saya kumpulkan RM41.50 untuk BE darlie yang dah jadi ME ni.. Tak banyak tapi bolehlah.. hihii

Ohya, saya nak tanya u all ni.. adakah patut saya cashout duit yang ada atau saya perlu tunggu lebih banyak?.. Bukanlah banyak sangat pun sekarang ni.. baru RM60++ je.. saya ingat nak tunggu RM100++ tapi ada pulak saya terbaca entry jangan peram duit lama2 sangat sebab nanti BE taknak singgah... hahahha Tak pasti betoi or tak.. U all boleh bagi cadangan tak???

{ 10 comments.. read them below or add one }

eB eB October 21, 2011
x per5nah dpt so i diam jerk la. hik3
Lelord Lelord October 21, 2011
blog lela pun dh takde BE, nak cashout tp cam nk tgu sampai seratus gak huhuhu
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 21, 2011
xtau, hehe.. tnye la org yg slalu or penah cashout..
Unknown Unknown October 21, 2011
simpan la kak sampai 100++ nanti rm60 tu kena tolak singgit..hahaha
hakamah hamyadi hakamah hamyadi October 21, 2011
yeke xleh peram lama-lama...ingatkan nak tunggu sampai 1k baru cash out...wah berangan
Unknown Unknown October 21, 2011
simpan byk2..cukup masa baru cash out..hehe
zareliqa afiqa zareliqa afiqa October 21, 2011
Tak penah dapat.Tapi kalau Iqa masti syg nak cash out dulu.Kumpul 100++ baru syok nak cash out.hehe~ yeke tak ley peram duit lama2?
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 21, 2011
be nurulpun makin slow..malas pklah ada rezeki adalah..suka banyak kawan=)tak kisahpun sangat be be nie
fieda fieda October 21, 2011
wow..menjadi tu BE darlie ye..akak rasa peram jer sikit lagi tu samapai rm100...