Finally NUFERA yang berjaya menambat hati My Dear..


Opssttt NUFERA tu jenama untuk minyak kelapa dara yer.. jangan salah faham pulak.. hihii.. Hari Sabtu baru ni saya dah pergi beli minyak kelapa dara.. Actually yang saya cari adalah jenis Dr. Azimuth seperti yang saya pernah bagitahu u all sebelum ni..

Tapi bila saya pergi cari jenis tu takda la pulak.. So, my dear cakap buat masa ni test dulu minyak kelapa dara yang ada dekat kedai tu.. Okla kan.. saya ikut je.. so, saya suruhlah my dear buat keputusan jenis apa yang patut saya beli.. Lepas dibelek2 ditenung2.. akhirnya my dear pilih jenis NUFERA.. Lagipun, owner kedai tu suggest jenis tu jugak.. 

So, mulai hari Sabtu malam baru ni, saya start lah minum minyak kelapa dara tu.. 2 kali sehari.. pagi & malam.. saya jugak sesuka hati ambik minyak tu sapu kat kelenjar tiroid saya yang bengkak tu.. manalah tahu kot2 boleh mengecil ke kan.. (",)

Ohya, saya jugak sampai sekarang masih belum pergi jumpa doktor pakar sebabnya saya ambik keputusan untuk minum minyak kelapa dara ni dulu.. Lepas tu baru akan pergi jumpa doktor.. Manalah tahu kot tiba2 dengan kuasa Tuhan berlaku keajaiban, Doktor cakap kelenjar tiroid saya dah normal so tak payah susah2 nak kena bedah.. (",)

Nak tahu fungsi minyak kelapa dara klik SINI

P/s : Harap2 Minyak kelapa dara ni dapat memberi kesan positif untuk saya

{ 13 comments.. read them below or add one }

fieda fieda October 18, 2011
harap2 minyak kelapa dara ni berkesan pada ina...kira serasi la...
syawalsimpsons syawalsimpsons October 18, 2011
insyallah semoga sakit tu elok...boleh join adventure ngan sue proses "kawan " untuk alisha N syawal kan...kikikikik
indahhiasan indahhiasan October 18, 2011
apa function minyak ni akak?
ct kektus ct kektus October 18, 2011
Mudah-mudahan elok la nanti. :)
kite mkn myk klpa dra dr catalyst tu. :)
Unknown Unknown October 18, 2011
tiroid..ouuchhh,takutnya bui dgr..
semoga cepat sembuh nnt yer
Unknown Unknown October 18, 2011
akak dulu masa ngandung pun makan minyak Nufera ni sbb org ckp snenag beranak...

tpi ada lak ofismate tegur ckp ia dari kelapa indonesia, so pengangkutan tu dah mencemarkan isi kelapa tu...so baik cri betul buatan local sbb asli dan bersih...

waallahuaalam...
emarieys emarieys October 18, 2011
kalau ubta cecair konpem tak tertelan ni
fieda fieda October 18, 2011
ina..raya tak jadi tu bg kak fieda tak best la...seronok lagi tgk movie bini2ku gangster...kak fieda punya line pun semput...ada2 masa je ok...seksa gak nk nonton on9 ni...
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 18, 2011
harap2 ngam n tak pyh bedah..takottkn bedah2ni
PinKy MoMMa PinKy MoMMa October 18, 2011
hehehe kite pakai catalyst nyer brand..tapi kelapa dara memang banyak gunanyer ;)
Cikrosecute Cikrosecute October 18, 2011
Semoga usaha ibu alisha berjaya...mengecutkan bengkak tue....
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 20, 2011
owh, minyak kelapa dara nie ade byk brand ke? *hehe,,xtau* moge Ina smbuh ye ngan minyak nie.. amin..