Hadiah yang menarik hati.. (^_^)

Ini entry tertangguh sebenarnya.. dah lama saya terima hadiah ni.. hadiah hasil kemenangan join CGL..


Perfume Body Shop ni saya terima hasil dari kemenangan saya join KSWSK Body Shop Giveaway yang dianjurkan oleh Shaya.. Sekali dengan vocher 10% off lagi.. (",)


FM ni pulak hasil saya meneka dengan tepat, tempat percutian yang Maya nak pergi.. Cantik kan FM Cameron Highlaands ni.. (",)


FM tu dah selamat melekat dekat peti ais saya.. Hihii.. Semua ni adalah hasil join GA & pemberian kawan2 saya.. (",) FM ABC tu, pemberian dari Nisa untuk Alisha.. hehe

{ 9 comments.. read them below or add one }

♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ October 30, 2011
Tahniah Ina..cantik hadiahnya trutamnaya FM tu...:)
LYAfrina LYAfrina October 30, 2011
tahniah.. sedak doh rse blh perfume bodyshop..

lya pon jd ska kumpul fm... hasil dr mnang ga gak.. fm y butterfly tu dr queenpink kan??
LYAfrina LYAfrina October 30, 2011
coming soon lya nk wk gk ga.. jgn lpa join yer :-)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 30, 2011
cantik aa FM Cameron tue.. ^_^
Puan Kutu Puan Kutu October 30, 2011
untung2..byk plak tu menang.hehe..

dh byk juga koleksi FM tu..sydulu kalau ergi cuti2 malaysia msti beli FM..byk juga tp dah byk pecah dikerjakan aiman masa dia kecik.last2 terus tak minat FM...:)
mummyrinazone beauty mummyrinazone beauty October 31, 2011
wah nurul rasa nak join baliklah GA.lama tak join..nie kepala ngah serabut nak join bg ringankan risau sikitlah
izzie izzam izzie izzam November 13, 2011
bnyak nyer FM sis..huhu lagi 1 sis nih murah rezki kab :) selalu menang GA n contest hehe..rezeli Alisha tuh..hehe..kim slam die tao ! :)
QasehnyaRania QasehnyaRania May 31, 2013
byk tu..:)

cantik yg a, b,c tu