AKU CUMA SEORANG BLOGGER


Nak join klik banner
Tarikh Tutup : 12/10/2011@10malam

Rakan2 blogger yang lain patut menjengah ke blog saya ni sebabnya saya ingin jadi kawan u all.. (^_^).. Actually blog saya ni hanyalah sebuah blog yang menceritakan tentang anak saya.. NUR ALISHA selain daripada cerita2 sampingan tentang kami 3 beranak.. hihii.. Saya jugak suka berkongsi sesuatu cerita dengan u all.. Kalau u all nak minta sesuatu pandangan dari saya pun boleh... hihii

Bab sumber inspirasi saya ni.. malu saya nak bagitahu... hahahaa.. sebabnya rasa macam tak mungkin jadi macam dia... jauh panggang dari api...!! Tapi hakikatnya dialah yang menaikkan semangat saya untuk terus berblog moga2 suatu hari dapat jadi macam dia... Walaupun 100 tahun lagi... muahahaaa..

Actually blog inspirasi saya ni diperkenalkan oleh my dear..(",) Manalah tahu dengan harapan & doa dari my dear.. saya dapat jadi macam dia.. (^_^)

U all nak tahu ke blog siapa inspirasi saya tu?? Jangan gelak tau.. hihii.. Adussss malu giler nie... ayoyoyoooo.. Kasi can u all tahu lah... KLIK SINI

{ 21 comments.. read them below or add one }

fieda fieda October 12, 2011
kak fieda dtg terjah ni...fuyooo...mak merah yer...insyaallah...kita berdua slow2 la daki gunung ye...:)
Unknown Unknown October 12, 2011
Singgah sini dari blog abg ben. Good luck! :D

http://rabiatul-adawiyahcute.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html
Ce'gu JAERA Ce'gu JAERA October 12, 2011
sapa tau boleh jadi adik angkat Mama Merah kan.. ehehe.. Gud lak Intan.. semoga jado blogger yang berjaya macam redMummy tu..
Puan Kutu Puan Kutu October 12, 2011
wow redmummy rupanya..Amin! semoga suatu hari nanti dpt jadi macam inspirasi mama Alisha yer...:)sy dok sg layar.keje kat kem lapangan terbang..:)
Fatin Liyana Fatin Liyana October 12, 2011
hye3!! yana dengan tinkerbell datang dari segmen yg sama.

salam perkenalan!!
hepy bloging!! ^^,
LYAfrina LYAfrina October 12, 2011
pernah join segmen ben 2 thn lepas... apa2 pon sgt mbantu.. apa2 pon menulis biar dr hati..psti kt jumpa kepuasannya...

gud luck & salam pkenalan :-)
kpah k-poh Sharifahnor kpah k-poh Sharifahnor October 12, 2011
betul2 kpah masuk blog redmummy tu 2 kali saja sejak mula2 berblog dulu..sebab tak sehaluan dan tak sehati sejiwa..heeeee...
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda October 13, 2011
wow.. red mummy rupeny inspirasi ina..xpe2.. if ina rajin, pasti leh jd success cam die gak, kn? ^_^
AnonymousAnonymous October 13, 2011
tak sempatt nak JOIN ..

T_T
Unknown Unknown October 13, 2011
salam kenal.
dri segmen sama ^^
Unknown Unknown October 13, 2011
Salam ukhuwah…Apa khabar hari ini?? Eza datang terjah dari segmen Sifu: Abang Ben..Nak kenal Eza lagi? Welcome to my blog ek..

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/aku-cuma-seorang-blogger.html
Abang Ohsem Abang Ohsem October 13, 2011
salam thanks dtg blog fareez, fareez dtg sini jgok blog intan, wah2 bagois lah..nati kalo lappy rosak anta kat intan lah ye..heheheeheheheheh
fahmi mohd nilam fahmi mohd nilam October 13, 2011
salam... tgh terjah nie... :) cantik dan berinformasi blog awak.
NaLutdi n'iA NaLutdi n'iA October 13, 2011
salam, thanks dtg jeguk bel0g nadd yg xseberapa nie.. & arap kte pat kawan .. hee .. (:
Sarah Mnasir Sarah Mnasir October 13, 2011
dtg singgah blik n follow cni :)
dzuandiey dzuandiey October 13, 2011
datang jengah dari segmen abg ben...hehe...salam kenal yer...

http://dzuandiey.blogspot.com
Eera Shera Eera Shera October 13, 2011
salam kenal. thx jenguk blog sy.

insyaALLAH mana tau suatu hari nanti jd cam redmummy kan..gudluck.

hepi blogging :)