Barang yang saya nak sangat belikan untuk alisha!!!

LAPTOP MINI MAINAN!!! Yap.. serius la.. saya memang nak sangat2 beli untuk Alisha.. Seperti yang u all tahu, Alisha memang suka sangat main komputer & laptop dekat rumah ni.. pantang tengok saya & my dear guna.. mesti datang mengacau.. Kalau takda siapa2 guna.. dia sendiri pergi guna.. hihii

Tapi Alisha ni pandai.. dia guna macam kita orang besar ni guna tau.. mean, dia pegang mouse lepas tu tengok skrin monitor.. lepas tu tekan keyboard.. jangan tak tahu, alisha "menaip" guna 2 belah tangan hokay!! hahaa Alisha minat sangat dengan komputer maybe disebabkan ketika saya pregnantkan dia dulu, boleh dikatakan setiap masa saya mengadap komputer je.. muahahaaa


Baru ni pulak, ketika saya ke shopping complex, boleh pula saya terpandangkan laptop mainan.. Wahh memang berminat giler la.. nak beli tapi my dear tak bagi, membazir katanya walaupun saya nak beli guna duit saya sendiri... adussss.. camana ni.. saya memang nak sangatlah.. mesti alisha suka dapat laptop ni..

Keesokannya, saya saja2lah bercerita dekat my dear pasal earning Nuffnang saya & entah macam mana pulak saya boleh terbagitahu lagi sekali yang saya nak beli laptop mainan tersebut.. Tiba2 my dear cakap "Belilah tapi guna duit Nuffnang".. hoorrraaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyy saya suka... muahahahh
Walaupun saya tak tahu entah berapa abad lagi duit tu boleh cash out tapi janji keizinan dari my dear tu dah buat saya happy giler lah... hehheh.. So, nanti 1st cash out Nuffnang saya akan guna duit tu untuk hadiahkan Alisha laptop ni.. Yippieeeeee.... Lagi pun saya banyak "jual" cerita dia dekat blog ni... kih kih kih

Saya suka laptop ni sebab function dia tu best2.. kiranya alisha dapat main2 sambil belajar.... yabedabeduuuuuuuuuuu saya suka giler nih!! walaupun tak beli lagi tapi dah terlebih excited.. hahhhaa... Lagipun bukan apa, my dear ni, bukan suka sangat nak izinkan saya beli barang yang harga RM100 ke atas ni.. yela, ianya kehendak, bukan keperluan... tapi tu la... kalau boleh semua mainan yang saya tengok, semua nak beli... hihii

Apa2 pun, saya setia menanti waktu Nuffnang saya mampu di cash out kan.. heheh.. tapi kalau tak cukup.. saya topuplah dengan duit saya sikit.. janji saya dapat beli... (",)

P/s : Terasa macam sebenarnya saya yang ter'over' nak.. muahahhah maklumlah, dulu kecik2 takda benda alah ni... kih kih kih

{ 16 comments.. read them below or add one }

Azura @ cik buaya Azura @ cik buaya September 30, 2011
wah nanti mesti alisha seronok.. :) jangan mommy dia yang main pula nnt hehehe guro je
mama maman aka yana mama maman aka yana September 30, 2011
maman dah ada sampai 2 laptop.. hadiah berday dia.. bagus juga utk dia kenal2 huruf..

Ps: dulu pun kita xde benda mainan gini..:)
fieda fieda September 30, 2011
kelakar la ibu alisha ni..mmg ibu yg nak main ni mklumlah zman kite kan x merasa la semua ni kan...xper la kumpul slow2 duit nuff tu insyaallah satu ari nanti blh la wat kenangan duit tu dgn laptop alisha..
suhaina laui. suhaina laui. September 30, 2011
nt bl alisha dh dpt laptop die...ibu pon makin syok la berbelog erk hehehe
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda September 30, 2011
hehe.. excited gile Ina.. msti Alisha suke gak kalo die ade laptop sndri.. wah, earning nuffnang Ina msti byk kn? hehe..
Kancil 8349 Kancil 8349 September 30, 2011
ada kawan juga cadangkan benda nie untuk anak2 Kancil...best nie...
Rozie Rozie September 30, 2011
Ibu jer yang lebih bab bab beli barang anak ni.. emm me kalau beli kena beli dua lah kali ni coz adik dah besar dah pandai nak berebut ngan kakak. yang pokai mamalah..
ade2mama ade2mama October 01, 2011
dye mesti ka la..nk2 ade muzik lagy..
bli la kak:)

untung2 ank akak jdy pndai..amin:)
Unknown Unknown October 01, 2011
2 in 1...
main sambil belajar...
tak membazir.
EkaTikah EkaTikah October 01, 2011
huhu...untung alisha dpt mama mcm nie ^^
ummuabdullahsyaakir ummuabdullahsyaakir October 01, 2011
Salam perkenalan yea...

Rezeki untuk anak ada je,kan?Memang anak2 skrg sgt bertuaH..

Insya Allah nak juga belikn utk anak2 saya nnt.
yen(toka ziizokukuto) yen(toka ziizokukuto) October 01, 2011
wah,,untung alisha ni,,menaip pakai dua tangan tu,,kelas kau alisha,,heheh,,nanti dah pandai nanti,,dia la pulak mewarisi blog mak dia kan,,hehehe
Admin Admin October 02, 2011
nak kenal ngan alisha boleh ? haha .. gurau je ..
bola mandi bola mandi March 22, 2017
mandi bola anak-anak disinilah <>