Innity memang bestttt..!!!

Pagi ni saya buka website maybank.. hajat di hati nak membeli barang online la sikit... Sekali bila saya bukak akaun, terkejut sekejap sebab jumlah duit yang ada dalam akaun saya tu, banyak dari yang sepatutnya... saya semaklah duit dari siapa kan... Rupa2nya ada 3 bayaran yang saya dapat, satu dari affiliate, satu dari advertorial manakala satu lagi tu dari INNITY... Wah cepat betoi INNITY bayar... Ingat ke minggu depan, lagipun tempoh pembayaran adalah 2 bulan...

Saya start join Innity, akhir bulan 3... Jumlah yang boleh di cashout cukup selepas dicampur dengan bulan 4... Kalau 2 bulan baru bayar, saya anggap macam minggu depan la... Alih2 dah masuk bank dari minggu lepas... Alhamdulillah... Alhamdulillah... rezeki yang Tuhan bagi.. bila rezeki @ duit poket yang sedia ada dah berkurangan, Tuhan salurkan pulak rezeki dari sumber lain... 

Apa2 pun, INNITY ni memang besttttt... Kita tak payah nak klik CASHOUT bagai... cukup je minimum cashout, duit akan terus di transfer ke akaun kita dalam tempoh 2 bulan... tapi dah kalau tiap2 bulan duit INNITY kita cukup syarat untuk minimum cashout, tak ke ibaratnya tiap2 bulan kita akan dapat duit dari INNITY??... (^_^)

Saya anggap rezeki ni hadir untuk melunaskan niat saya untuk membeli pakaian raya dekat anak2 soleh or solehah... InsyaAllah tahun ni baju raya untuk Mini Giveaway bulan ni @ minggu depan, saya akan cari 3 pemenang sebab anak saya ada 3 orang... Duit raya?? duit raya tunggu Mini Giveaway bulan depan pulak... InsyaAllah..

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 9 comments.. read them below or add one }

♥TheOnlyFarah♥ ♥TheOnlyFarah♥ June 22, 2015
Tahniah dear.. rezeki nak raya nie.. yang token taiwan tue dah masuk tau...try check tgk ok.. ;)
syawalsimpsons syawalsimpsons June 22, 2015
alhamdulillah tahniah ina..rezeki tu
Mrs Velentine Mrs Velentine June 22, 2015
alahmdulillah rezeki kak ina..MV tekan tesco kat sini
Anil Wanina Anil Wanina June 22, 2015
alhamdulillah.. rezeki anak-anak.. ^_^
Fiza Rahman Fiza Rahman June 22, 2015
Alhamdulillah...rezeki. Tahniah.
Aimi Muhamad Aimi Muhamad June 22, 2015
alhamdulillah rezeki...
hadiah giveaway yg lepas dah sampai minggu lepas.lupa nak update.terima kasih
Myra Jay Myra Jay June 23, 2015
Alhamdulillah..
Rezeki terpijak tu... 😆
azizah green line azizah green line June 26, 2015
alhamdulillah tahniah..rezeki raya kak
kenahack dotkom kenahack dotkom November 21, 2015
http://www.kenahack.net/2015/11/innity-com-kenahack.html