Testimoni Babeskin Double Serum Premium

Kecantikkan dan wanita, tak dapat dipisahkan... Betul tak?? Anak2 solehah saya dekat rumah ni pun pandai nak kelihatan cantik2... Pantang nampak barang ibu dia ni haa... U all tahu tak, saya baru beli lip gloss dekat budak2 ni, tak dan berapa lama dah patah...hahhahha.. Mana taknya, Dua beradik pakat berebut nak cantik... Itu budak2 punya stail... Tapi ibu yang semakin kertu ni, lainla pulak gayanya... Umur saya dah 32 tahun yer... Tahun depan dah 33.. dah hampir 3 tahun masuk 3 series.. Huwaaa dah kertu...!! Eh, kertu setakat umur kan... Zaman sekarang ni, tengok wajah seseorang belum tentu orang dapat teka umur kita dengan betul... Mana taknya, semua pakat berebut nak kelihatan lebih muda dari usia... Yang tukang tulis ni pun termasuk sekali lah tu...

Secara peribadinya, untuk jadi awet muda, saya impikan dari zaman anak dara... dari zaman anak dara tu jugak saya dah start dengan segala petua2 awet muda... Tapi, mengikuti peredaran zaman, dah tentulah saya pun ada menggunakan produk2 yang berlambak2 di pasaran kan... salah satu produk yang femes sekarang ni adalah SERUM... Kata nak cun macam orang lain jugakkan, so, haruslah saya pun mempunyai serum jugak dalam koleksi... BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM ni antara serum yang terbaik yang pernah saya guna...!! Serius memang terbaik..!! Saya bukan jenis manusia yang rajin sangat nak sapu macam2 dekat muka ketika di rumah tau... tapi BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM ni buat saya tersangat teruja & buat saya terlebih rajin nak sapu ke muka.. Puncanya?? sebab tak sabar nak tengok kesan dia lepas habis guna BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM ni...


U all bayanglah, saya baru guna seminggu, tapi kesan dia super duper kebabooommmm...!! Buat saya teruja gilerssss... sampai sanggup bercerita dengan biras pasal produk BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM ni... Tak sabar punya pasal kan??... Nak cerita dekat u all, malas nak karang entry lagi... ahhahhah... Ce u all tengok gambar dekat atas tu... Actually tu gambar saya suka2 ambik je sebenarnya.. tak terpikir nak tempek di blog... tu yang ambik gambar pun guna handphone cap ayam.. tapi bila godek2 balik hp, nampak pulak perubahan dia, itu yang saya tempek jugak gambar ni di blog sebab nak tunjuk bukti dekat u all... Fokus dekat pipi bagi u all tengok lebih jelas.. Biar u all pun teruja sama macam saya... Tapi sebelum tu, saya nak cakap, gambar yang selepas 3 hari tu, saya ambik di petang hari ketika tengah baring2 main handphone, time ni lampu rumah tak pasang tau... manakala gambar yang selepas 6 hari tu, gambar tu diambil ketika lampu rumah terpasang.. dari gambar di atas ni, u all pun dah boleh nampak perubahan dia kan... BINTIK2 HALUS YANG MACAM JERAWAT PASIR TU DAH SEMAKIN BERKURANGAN... KULIT SAYA PUN NAMPAK LEBIH FRESH... LEBIH GLOWING.. SELAIN NAMPAK LEBIH TEGANG... Wah, hebatkan... lebih tegang gitu... nanti umur 40, orang duk ingat saya umur 30 tahun lagi... dukung anak, orang kata dukung adik... muahahhahhah.. KULIT MUKA SAYA NI MOIST JE TAU... TAKDALAH NAMPAK KERING SANGAT MACAM PADANG PASIR TU HAAA... BILA KULIT KERING TU YANG MEMBUATKAN KITA LEBIH CEPAT NAMPAK KERTU...

Ohya, untuk pengetahuan u all, memang saya ada amalkan pemakanan vitamin2 tau... tapi ketika saya guna BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM, saya stop guna vitamin tu tujuannya nak tengok keberkesanan BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM ni... Sebab tu saya sangat2 teruja dengan BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM ni, yela, saya makan vitamin tu pun kesan dia tak sehebat ini lagi, maybe sebab vitamin tu dalaman punya kan.... yang BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM ni secara luaran, terus menuju ke sasaran... itu yang kesan dia lebih cepat saya nampak...


Alamakkkk nampak tak??? punya teruja sampai produk pun belum kenalkan lagi dekat u all, tau2 je terus cerita pasal kesan dia kan... So sekarang saya nak cerita dekat u all pasal BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM... Produk serum yang buat saya jatuh cintaaaaaaaaa..!! Tengok gambar atas tu haa... botol dia pun cantikkan... BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM ada 2 botol... Untuk kesan yang kebabooommmmm u all kena guna 2 botol ni la... Tapi memang dalam kotak tu dah tersedia 2 botol ni pun... Setiap botol tu fungsi dia berlainan... Yang botol warna biru tu @ SERUM 1, repairing booster... fungsi dia untuk mengurangkan kulit berminyak, mengurangkan jerawat, mengurangkan jeragat & mengembalikan tona kulit yang tak sekata... Manakala yang botol warna merah tu pulak @ SERUM 2, ultimate mega lift, fungsi dia mengurangkan kedutan, meningkatkan keanjalan kulit, membantu melembabkan kulit & meningkatkan ketahanan kulit.. Dengan menggunakan 2 serum ni sahaja, ia mampu menghilangkan jerawat, wajah berminyak, kulit kusam & menyegarkan..!! 



Cara nak guna dia tersangat mudah... Firstly, u all ambik SERUM 1 @ REPAIRING BOOSTER lepas tu u all titik lebih kurang 2 titik atas tapak tangan & ratakan ianya di telapak tangan u all lepas tu u all terus sapu rata2 ke muka.. Siap untuk serum 1... U all ulang langkah yang sama jugak untuk SERUM 2 @ ULTIMATE MEGA-LIFT... Nak bagitahu jugak, biasanya saya kalau nak sapu apa2 je ke muka, mesti saya sapu dari bawah ke atas... kiranya macam saya menolak kulit muka ke atas la... tak tolak ke bawah... sebabnya pada pemikiran saya, kalau tolak ke bawah nanti kulit tak tegang, sebab saya macam mengendurkan lagi kulit tu... hahhahha... U all paham ke apa saya cakap ni?... itu just pendapat yang tak berapa nak ceredik dari saya, yang sebetoinya saya tak tahu ianya betoi or tak.. (^_^)


Ini gambar terkini saya selepas sepuluh hari guna BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM... yang penting pipi saya tu dah nampaklah sedikit flawless berbanding sebelum ni... Gambar2 yang u all tengok ni semua gambar ori yer... takda nak edit2 yer... Lagipun hp cap ayam saya tu takda function nak beauty face bagai yer... kalau dah muka tu berjerawat, jerawat tang tu la jugak.. Lagipun saya kurang suka dengan function beauty face sebab bagi saya ianya "menipu" saya... Yela, saya pernah guna hp sedara ambik gambar guna function beauty face tu, bukan main flawless bukan main licin lagi muka saya ni ha... tapi hakikat??? nan adoooo..... sebab tu sekarang susah nak percaya produk2 ni sebab orang suka ambik gambar dengan function beauty face... tapi untuk BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM ni, saya dah guna sendiri & memang saya percaya... tak payah guna function beauty face pun, cukup guna kamera fujifilm saya yang murah tu je, dah boleh buat muka saya nampak flawless.. puncanya?? BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM ni lah yang membantu saya... 

Nak cantik? Nak flawless di pagi raya? Moh try BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM... harga untuk 2 botol ni cuma RM119.. Diluluskan oleh KKM... eh, jap2... lupa plak nak cakap dekat u all, gambar terkini saya ni, saya ada sapu bedak jugak tau + secoet krim safi... Bedak tu pun, bedak pureen budak2 kat rumah ni haaa... Kalau u all pun berminat untuk try BABESKIN DOUBLE SERUM PREMIUM ni, u all boleh ke website http://www.babeskin365.com atau ig : babeskin365official, kalau tak pun, facebook babeskin365official.. Nak lagi mudah?? Terus je wassap ke nombor 012-2444 014 (Nurul), 012-2444 041 (Jane), 018-2444 988 (Fiqa) or 011-1888 9948 (Shila)

4 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown June 01, 2015
saya pakai 10 hari memang jelas perbezaaan nya..sebelum ni pakai jugak krim2 muka..tapi yang nih 2 minggu lebih dah nampak kesan dia..

kalau tengok kat IG cara pakai dia cuma tepuk2 je kat muka.tak payah gosok.sebab dia cepat menyerap ke kulit.
Unknown Unknown June 01, 2015
akak tetap maintain cun!
syawalsimpsons syawalsimpsons June 02, 2015
menarik ni..tp sue tahu, ina mmg cantik, walaupun tanpa sebarang make up atau bedak kan