Afrina pulak yang ambik alih


Ini antara port kegemaran anak2 saya, port barang plastik tu haaa.... Dari Alisha, lepastu Aqilah, sekarang ni Afrina pulak... Dorang pergi dekat barang plastik tu, campak2 atas lantai, lepas tu menghilangkan diri tanpa rasa bersalah... ibu dia jugak yang nak kena kemas... Itu masa kecik, bila dah besar macam Alisha & Aqilah, barang2 plastik ni dorang angkut buat main masak2.. barang mainan masak2 dah ada, nak jugak angkut segala benda alah ni... Dekat bahagian bawah rak tu, memang saya letak yang plastik je sebab dah tahu dorang suka main...

Saya ni walaupun anak yang sedia ada ni semua perempuan, tapi "hebat"... hahha... mana taknya, segala benda dekat rumah ni, sekejap je elok... ada alas meja, dorang pakat tarik sorang sikit, akhirnya terkoyak jugak.... dinding rumah, dekat mana yang masih suci murni, habis diconteng... bahagian bawah, semuanya dah ada seni... bahagian atas je lagi putih bersih... Kalau dulu conteng2 je, sekarang dengan ABC pun ada, gambar pun ada.. skill makin hebatlah namanya tu... hahhah.. Selagi ada anak kecik, selagi tak berenti beranak, selagi tu bakat "mengemas" rumah akan diperturunkan oleh kakak2 mereka... ahhahh


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

6 comments.. read them below or add one

syawalsimpsons syawalsimpsons June 25, 2015
bila sel2 otak anak2 sedang berhubung kan.....nanti kalau pindah rumah baru ina....carik la cat dinding yang boleh cuci kalo kotor tu..ada jugak..tp tgk harga la...bukan takat umah ina...umah sue pon sama...tu bermula zaman izz...syawal tak da gitooo....tu kalo sue keluar kuarters tu, mmg hadap la, kena cat balik tu...
hana hadi hana hadi June 25, 2015
nasib barang plastik. hehe
lynndamya lynndamya June 25, 2015
Salam, hahahha kelakar lah..ragam budak2 kan..mmg camtu, bakat 'mengemas' tu automatik je diorang reti..hahaha...comel sungguh :D
sumysya sumysya June 25, 2015
hahah..ingatkan anak sya jer rajin mengemas & menconteng,,,mak sya kata,,,ko tggu ler anak² da besor baru cat balik dinding..wat rugi je cat klu pas sorg² yg mendeco wall tu...
Diana Rashid Diana Rashid June 26, 2015
hahaha...ibu jugak yang kena kemas..budak2 memang cukup suka memunggah barang kat dapur..sabar je la..
azizah green line azizah green line June 26, 2015
bila sel22 otak sedang berhubung..ni kalau nampak mak..confirm habis di marahinya hakimi..hahaha