Apa kelebihan jadi ahli Cosway?

Siapa antara u all jadi ahli cosway? Apa kelebihan jadi ahli selain dari dapat beli barang dengan harga lebih murah?.. Ceritanya macam ni, bulan lepas saya pergi cosway nak beli sabun basuh baju Afrina & Alisha... Lepas tu saya beli sekali dengan pasta organic, time nak ambik pasta tu, mata saya terpandang banyak lagi barang2 organic yang ada dekat cosway tu... Bila dah nampak yang tu organic, yang ni organic, terus saya jadi teruja... dan2 time nak pergi bayar, saya boleh tanya dekat kaunter harga nak jadi ahli tu berapa RM.. Dia cakap RM31... padahal time tu saya ada cash RM50 je tau... Saya siap cakap dekat yang jaga kaunter tu "Tolong kira jap total berapa sebab cash tak cukup ni, nak kene pergi ambik duit dulu"... hahhah... Kebetulan pulak ATM betoi2 depan kedai cosway tu... Tapi orang tu cakap, "Kalau akak nak bayar guna kad pun boleh"... Saya ni blurrr2 terus cakap "Kad apa pulak?"... Dia jawab "Kot akak nak bayar guna debit kad ke"... Laa kad ATM ke maksud dia... saya ni tak dapat tangkap sebab tak biasa guna debit kad... Bila dia dah bagi idea camtu terus saya guna debit card.... Adehhhhh... parah kan... takda cash, boleh guna kad pulak... Bila nak berjimatnya kalau macam ni....

Masalah saya sekarang ni, saya terlupa nak tanya dia apa kelebihan jadi ahli cosway... saya ni join sebab nak dapatkan harga murah je pun... Yap, sekarang saya memang berjinak2 dengan barangan organic, tapi bukanlah untuk 1 family... just untuk anak2 je... Barang organic kan mahal dari biasa... Ohya, organic ni maksudnya macam makanan tu ditanam tanpa menggunakan racun or baja buatan manusia kiranya bebas dari pencemaran akibat sisa manusia atau industri la...

UPDATE 16/06/2017

SAYA DAH UPGRADE KEAHLIAN COSWAY SAYA, KALAU SEBELUM NI SAYA PUNYA NO ID, PANJANG NOMBORNYA. 


INI NOMBOR AHLI BARU SAYA. Ohya, kalau u all nak beli barang2 dengan harga ahli dekat cosway & u all bukan ahli, u all guna je nombor ahli saya ni... Jangan risau, dihalalkan... Harga ahli dengan bukan ahli dekat cosway tu jauh benor bezanya...

UPDATE 26/01/2018

SAYA NAK MINTA HALAL BAGI SETIAP POINT YANG SAYA DAPAT HASIL DARI PEMBELIAN U ALL GUNA NO ID SAYA. BARU-BARU NI, SAYA DAPAT TUKAR POINT DENGAN KIPAS.

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 50 comments.. read them below or add one }

jamilahamzah jamilahamzah June 24, 2015
blh la nak guna.. k.ja dari dl nak join tp sampai sekarang tak join..haha..
selain dapat harga murah..dapat point/kredit kot.. pastu guna benda tu la blh bl lg murah..
Delimasari Delimasari June 24, 2015
betui ker boleh ni guna No Intan - terima kasih
incase kot nk beli barangan cosway
IntaNBerliaN IntaNBerliaN June 24, 2015
@Delimasari

betoi kak, guna je... dihalalkan dunia akhirat... (",)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN June 24, 2015
This comment has been removed by the author.
InaYusoff InaYusoff June 26, 2015
rasenye kan..
no. ahli cosway pendek je..
ke yang PH 051 tu..

aah..memang banyak beza bila beli rege tak ahli dengan ahli..jauh nauuuu...

Unknown Unknown June 26, 2015
ooo pinjam no ahli eh kak..selalu jijah amik no ahli org lain dr group deco..

tp rasanya no ahli pendek je kak
Unknown Unknown September 30, 2015
Uishh bole laa .. Saia pun nak membeli jugak kat tempat saia kje nii .. Tq bg pakai member card
Unknown Unknown November 23, 2015
Mohon guna no ahli ye sis... Terima kasih banyak...
Unknown Unknown November 23, 2015
Mohon guna no ahli ye sis... Terima kasih banyak...
AnonymousAnonymous November 26, 2015
sis sy nk guna no cosway sis...tq yea sis..
hana nadira hana nadira January 02, 2016
saya mintak halal ye untuk guna no ahli puan kot2 nanti saya nak beli barang cosway...
AnonymousAnonymous January 07, 2016
Sis , sy minta guna no ahli sis ye .. terima kasih
hana nadira hana nadira January 25, 2016
Salam..sis, tadi saya guna no ahli sis untuk beli losyen...mintak halal ye...lain kali sy guna lagi ye...terima kasih banyak-banyak sis.
C-Na Collections C-Na Collections February 01, 2016
Salam.. Sis, td sy guna no. Ahli sis.. Minta halal ye sis.. Terima kasih sis..
Unknown Unknown February 11, 2016
Mohon guna no sis jika rs nk beli brg di cosway..tq bebayak
Unknown Unknown February 11, 2016
Mohon guna no sis jika rs nk beli brg di cosway..tq bebayak
Rachel is ME Rachel is ME February 23, 2016
Mohon guna no ahli.thank you.moga rzki btambah2
adid rashed adid rashed March 19, 2016
Slm sis..pnjam no ahli ye..tq much
AnonymousAnonymous March 20, 2016
Terima kasih kakak,halal dunia akhirat yea pinjam ID nyer...
AnonymousAnonymous March 20, 2016
Terima kasih kakak,halal dunia akhirat yea pinjam ID nyer...
reenreen April 14, 2016
Mohon guna no ahli.thank you.moga rezeki sis n family bertambah2...
Unknown Unknown May 20, 2016
Sis pinjam no ahli ya, terima kasih banyak2
MaryamMuaz MaryamMuaz June 09, 2016
Sis...sya pinjam no ahli ye...tqvm
naini nan naini nan June 09, 2016
Minta halal ye guna.. trima ksih sgt.. sb hrga ahli n bkn ahli beza smp rm20.. duit sy ckup2 ja
Unknown Unknown June 10, 2016
mohon pinjam yee no ahli..tkasih ..muge awak dimurahkan rezki
Unknown Unknown June 26, 2016
Assalam sis...pinjam no ye..
AnonymousAnonymous July 21, 2016
Assalamualaikum..sis..mintak dihalalkan dunia akhirat ye..saya nak guna no sis tu..tq bebanyak sis...moga dimurahkan rezki selalu..
momnsofea momnsofea August 07, 2016
Halalkan yee no ahli nih tq
WanEja WanEja October 14, 2016
Assalamualaikum... sy gune no sis...halalkn ye...terima kasih... sy doakn sis dimurahkn rezeki... Aaamiin...
PelangiSenja PelangiSenja February 24, 2017
Salam sis, aktif lagi x kad ahli tu? Kalo still aktif nk guna buat beli perfume
IntaNBerliaN IntaNBerliaN February 27, 2017
Waalaikummussalam wbt... masih aktif, dipersilakan guna :)
Aween Ashlee Aween Ashlee February 28, 2017
assalammualaikum sis, aktif lagi ke kad sis ni? kalau aktif nak guna beli brang2 cosway bila2 nanti. mintak halal ye.. =)
iffarafi iffarafi March 04, 2017
Assalamulaikum sis..saya nak beli brg di cosway..minta halal ye nak guna no ahli sis
Unknown Unknown March 08, 2017
Sis..sy nk bli brg kat cosway..mintak halal ye..tq
cikahmoiiipunyerr.blogspot.com cikahmoiiipunyerr.blogspot.com April 02, 2017
sis, sy gune no ahli sis ye. mnx halal
Siti saleha Siti saleha April 09, 2017
Sis, sy guna id sis ya. Terima Kasih.
mieachik90 mieachik90 April 15, 2017
Assalam sis.. aktif lagi ke no ahli ni? Mintak halal ye jika sy nak guna beli brg kat cosway.. trima kasih banyak2.
AnonymousAnonymous June 17, 2017
Terima kasih... Sy guna id sis ye...
Wa Wa August 18, 2017
Trima ksh..dan mtk halal ye jika sy ada nk beli brg cosway pkai id awk!!
Azie Azie November 07, 2017
Nombor ahli yg panjang tu ke... mohon guna no ahli sis ye...
Unknown Unknown November 20, 2017
ASSALAMUALAIKUM SIS..AKK MOHON GUNAKAN ID YE..KOT2 ADA BRG NK BELI KT COSWAY..MOHON HALALKAN YE..TERIMA KASIH BYK2 DIK..
TerPiliH aTau Di PiLiH TerPiliH aTau Di PiLiH November 28, 2017
terima kasih...saya akan guna no ahli awak ya...moga Al'ah sntiasa merahmati khdupan awak skeluarga...amin..
AnonymousAnonymous December 02, 2017
Assalam...sis,saya mohon halalkan saya guna no ahli sis utk beli barang di cosway.terima kasih.semoga Allah merahmati sis sekeluarga. :)
Unknown Unknown December 06, 2017
Assalam sis.... Sy guna id cosway awk ya.....thanks sgt2...nk private text xda no fon..apa2pn thanks ya awak..
Unknown Unknown January 04, 2018
Sy gune no id awak ye.. Mohon mintak halal..thanks ye
AnonymousAnonymous February 01, 2018
Sy mintk halal ye kak..Terim kasih byk
Noor_mj Noor_mj July 13, 2018
Mohon guna no id yer... mohon halalkan yer
Unknown Unknown September 22, 2018
Assalam. sis blh saya guna id yg tetera tu.harap halal ye