Nama adik kepada Alisha & Aqilah @ anak no 3 saya...


Ramai yang bertanya saya nama anak solehah saya yang ketiga ni... Actually namanya dah ada dari minggu pertama kelahiran lagi tapi saya tak umum di blog... bukan apa, sebab belum daftar, takut di saat2 akhir bertukar nama pulak... Walaupun camtu, ada jugak yang perasan saya dah letak daisypath tulis nama anak solehah ni di sidebar...

Nama anak solehah saya yang terbaru adalah NUR AFRINA YANG BERMAKSUD CAHAYA PUTIH KEMERAH-MERAHAN... Kami bagi nama tu sebab ketika hari pertama kelahirannya, memang AFRINA ni putih kemerah-merahan.. Kalau dia menguap ke, geliat ke... terus nampak merah..

Sekarang dah complete la 3 charlie angel kesayangan saya... NUR ALISHA, NUR AQILAH & NUR AFRINA.... Saya rasa seronok sangat dengan kelahiran Afrina sebab dengan adanya AFRINA buatkan Alisha & Aqilah teruja... hari2 main dengan AFRINA... peluk, cium, riba.. tak lupa jugak kene "kepuk" dengan Aqilah... hahaaa... bukan nak kepuk sebenarnya tapi Aqilah ni jenis nak ajak Afrina main tapi dia ajak main cara dia... so kasar la sikit... 

Moga anak2 solehah saya membesar sebagai anak yang suka berbakti... tak kiralah kepada ibu bapa, keluarga ataupun masyarakat... selain taat akan segala perintah Tuhan... InsyaAllah..


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"

{ 29 comments.. read them below or add one }

mila mila September 15, 2014
hai bb afrina...membesar jd ank solehah ye
Unknown Unknown September 15, 2014
salam..

nama anak ina sama macam nama anak sedara saya...saya yg cadangkan nama tu kpd abg sya..nama anak buah saya tu nur afrina zhufairah (afrina-putih kemerah-an , zhufairah - Yang banyak mendapatkan kemenangan )
AnonymousAnonymous September 15, 2014
Ringkas... maksud pun elok aje. Atok dgn nenek nyer nak menyebut pun senang nanti...
Mrs Velentine Mrs Velentine September 15, 2014
3 nur dikurniakan pada kak ina..semoga jadi anak2 yyg solehah
Unknown Unknown September 15, 2014
nama anak kawan saya pn nur afrina jgk.
Kakzakie Purvit Kakzakie Purvit September 15, 2014
Cantik nama tu..

Tarikh lahirnya pulak dekat dgn tarikh lahir kak longnya - bestlah boleh raikan sekali.
dalila dalila September 15, 2014
tahniah dear..selamat berpantang ;)
Mimie Mimie September 15, 2014
nama afrina memg best...sy siap plan lpas nih kalo de ank pmpn nak letak nama.blakang afrina..
syawalsimpsons syawalsimpsons September 15, 2014
tgk ina dah bersalin, sue jadi teringin pulok..insyallah...cumil nama afrina tu...elok nama ibu dier pon ina...kawan sue ada nama seakan akan afrina..alfarina nama dier..
Unknown Unknown September 15, 2014
dah daftar pun..sedapnya nama afrina.. suka nama ni dari dulu lagi. :) patutlah sya tak tau pasal daisypath tu, online guna hp je, tak dpt nak tgk..
Dingdang Dingdang September 15, 2014
tahniah kak... selamat berpantang :)
Dingdang Dingdang September 15, 2014
tahniah kak... selamat berpantang :)
Unknown Unknown September 15, 2014
Alhamdulillah rezeki zuriat kurniaan Allah
Unknown Unknown September 15, 2014
sedap nama afrina.. :)
Maria Firdz Maria Firdz September 15, 2014
Sedap namanya.. Alhamdulillah... Insha Allah.
dalisha dalisha September 15, 2014
Tahniah.. Kakak2 yang penyanyang
Unknown Unknown September 15, 2014
hai nur afrina :) panggil mama jijah yer.. mama jijah ada anak laki namanya hakimi..hehehhe

semoga afrina membesar menjadi anak yg solehah ye.. luv u! muahhhxx
Nora Karim Nora Karim September 15, 2014
comei nama afrina... hehehe sweet je bunyi...
Sheila Salim Sheila Salim September 16, 2014
Assalamualaikum kak intan, alhamdullilah. semoga afrina membesar dengan sihat dan jadi anak yang solehah ya. ~~~
Puan Kutu Puan Kutu September 16, 2014
afrina..nama yg cute..:)
Cik Rose Cik Rose September 16, 2014
Afrina.. sedap nama tu kak Ina... Alhamdulillah dah daftar pun yer.
Myra Jay Myra Jay September 17, 2014
3 orang anak dara yang akan menolong Ina kelak..
Apapun tahniah ye :)
lynndamya lynndamya September 19, 2014
Salam, kak~~~ sedapnya name dia...afrina ya..maksud pun bagus..best2..welcome to the world Afrina, cute angel..hehe :)