Permainan tudung saji

Budak2 kalau dapat tudung saji, ada je idea kreatif dorang... 


Macam Alisha & Aqilah ni la... bila dapat tudung saji, sorang duduk dalam, sorang tukang tolak..


Tudung saji tu duk pecah sebab budak berdua ni punya cerita la.. bila tengah baik, elok je gaya main... bila bergaduh, aku pukul ko, ko pukul aku la jawabnya.. pastu pakat2 menangis...


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 

{ 10 comments.. read them below or add one }

siti zawiah siti zawiah September 29, 2014
budak2,biasalah kak..hehe
Mila Hilas Mila Hilas September 29, 2014
hehehe..suka tgk..geli hati kan.
azizah :) azizah :) September 29, 2014
comel je dua2 beradik ni main.. biasala gado2 tu kak
azizah :) azizah :) September 29, 2014
comel je dua2 beradik ni main.. biasala gado2 tu kak
tifa anvar tifa anvar September 29, 2014
huishh... Lebatnya rambut alisya
mama ka0ri mama ka0ri September 29, 2014
hehehe..nanti campo tiga plak lagi pening ina..
syawalsimpsons syawalsimpsons September 30, 2014
suke tgk muka aqilah, nampak seronk sgt tu...nampak sekejap je dah besaq..tak sabaq nak jumpe aqilah lagi
lynndamya lynndamya September 30, 2014
Salam, hahaha comel! tudung saji mmg best tuk dijadikan mainan. Lepas ni ko ajar diorang jadi kura2 pulak kak, buat tudung saji tu jadi cengkerang diorang..haha gigih sy main mcm tu dulu :p
Sya Nadia Sya Nadia October 01, 2014
Hehe.. Sya suka tgk gambar ni.. Nampak happy sgt diorang main2 tu.. Teringat anak sedara belah hubby. Nama anak tu pun Aqilah.. Perangai lebih kurang dgn Aqilah anak solehah kak ina.. :)
Fiza Rahman Fiza Rahman October 02, 2014
Hahaha...anak2 saya pon suka main tudung saji ni.