Buat pertama kalinya terlupa

Ya Allah Ya Tuhanku... Buat pertama kalinya saya terlupa tarikh kelahiran my dear... Pukul 1 lebih tengahari baru saya teringat... tu pun sebab terpandang dekat news feed FB saya... huwaaaa... kesian my dear... yela, kalau saya, bila my dear lupa nak wish mesti saya rasa sedih... mulalah saya rasa nak buat2 merajuk.. adehhhhh macam tak percaya pulak, siapa yang lahir bulan 9 tahun ni, semua saya lupa... apa masalah ntah, ke sebab saya eppy sangat beranak anak no 3 ni sampai tarikh kelahiran insan2 tersayang dalam hidup saya semua saya lupa... haihhh!!

Tarikh lahir Mak saya 07/09/2014, saya lupa jugak... sampaikan mak saya telefon cakap saya lupa wish hari lahir dia... tu pun dah nak berubah hari... bukan saya je lupa, adik & abah saya pun lupa jugak... 21/09/2014 tarikh lahir adik lelaki saya... yang ni pun saya lupa jugak, malam baru ingat... yang ni pun lagi sekali, parent & adik perempuan saya pun lupa jugak... hari ni hari lahir my dear, lagi sekali saya lupa... huwaaaa... macam tak dapat terima dek akal bila saya seorang yang alert pasal tarikh2 kelahiran, tahun ni buat pertama kalinya saya lupa...

Btw, saya nak ambik kesempatan ni untuk ucap SELAMAT HARI LAHIR UNTUK BUAH HATI PENGARANG JANTUNG SAYA NAN SORANG tu haaa... Mohamad Sukri Bin Harmin... Moga dipanjangkan usia & dimurahkan rezeki... tak dapat nak belanja makan tahun ni, tapi dapat bagi hadiahkan sayang... tuuuuuu.... si Nur Afrina tu kira hadiah la kan sayang... (^_^) Moga dapat menjadi suami & abah yang terbaik.. paling penting moga dikurniakan kesihatan yang baik untuk menunaikan kewajipan terhadap family & Tuhan yang satu.. ISTERI & 3 ORANG PUTERI SOLEHAH SAYANG AWAK SANGAT2..!!

p/S : Sorry sebab terlupa tarikh lahir (~_~)

"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku" 
Buat pertama kalinya terlupa

{ 14 comments.. read them below or add one }

MOMMYLIN MOMMYLIN September 29, 2014
kena belanjar besar la sbb terlupa ni.. kikkiki


entry terkini...100% untuk mu

syawalsimpsons syawalsimpsons September 29, 2014
happy bufday abah alisha, aqilah, afrina
eima eima September 29, 2014
sama la kita ... aku peluapa .. setiap tahun lupa skrg ni hahhaha
Unknown Unknown September 29, 2014
happy birthday utk your dear husband..

husband saya pun bulan 9.. Takpe.. dah bagi advance birthday present utk dia kan.. hehe..
ayunidati ayunidati September 29, 2014
Bizi agt ni sampai lupa ye... hihihi.. sekali sekala
Izwa Kamaruddin Izwa Kamaruddin September 29, 2014
hehehe..happy birthday to ur dear ;)
mila mila September 29, 2014
hehe sweetnye kak.xpe hubby phm tu sbb akk bz kan dgn ank2 ekekeke
Unknown Unknown September 29, 2014
happy birthday abah alisha, aqilah n afrina


ala kak.. anak dah 3 di maafkan tu lupa2..
Unknown Unknown September 29, 2014
thn buat prtama kalinya my hubby sms saya ucapan hari ulngthn perkahwinan yg plng romantik.
lynndamya lynndamya September 30, 2014
Salam, hahaha boleh terlupa ya..nasib namapk di news feed :p
Unknown Unknown October 01, 2014
Bulan 9 juga ye? Sama dgn bday hubby sya.. Abah, adik, abg ipar n adik ipar sya pun ada yg lahir blan 9.. Maybe akk excited dgn bby baru.. Tu yg terlupa. Hehe
Fiza Rahman Fiza Rahman October 02, 2014
Happy belated birthday to your hubby.