Doa yang saya baca ketika Aqilah cirit birit

ALHAMDULILLAH... Syukur yang teramat sangat dengan segala ujian yang telah saya lalui.. ALHAMDULILLAH AQILAH DAH SEMAKIN SIHAT...!! Bukanlah maksud saya dah baik sepenuhnya, Aqilah tetap jugak beyak lagi tapi tidak sekerap sebelum2 ni.. Syukur sangat2...!! Jutaan TERIMA KASIH saya ucapkan dekat u all yang doakan kesejahteraan anak saya... yang ambik berat pasal saya & anak2.. tak kiralah u all call saya ke, PM saya ke, wassap saya ke, tinggalkan komen ke or berdoa dari jauh ke... semuanya saya nak ucapkan TERIMA KASIH... Moga Tuhan membalas segala kebaikan u all...


Hari ni Aqilah dah nampak aktif, harap akan aktif sampai ke malam la... bukan apa, macam semalam, siang Aqilah aktif, tapi bila malam je, Aqilah terbaring kembali... tapi semalam Aqilah masih lagi cirit + najis ada darah... hari ni dah takda darah... Semalam, kawan baik saya ada wassap dekat saya tanya pasal Aqilah.. lepas tu dia ada cakap yang dia google DOA CIRIT BIRIT takda, tapi dia ada bagi saya DOA SAKIT PERUT... Ketika saya baca mesej kawan saya tu, terlintas di pikiran saya pasal doa yang USTAZ KAZIM ALIAS bagi... Alaa doa yang saya share dengan u all untuk dapatkan anak lelaki & perempuan tu... Saya pun apa lagi u all, terus baca doa tu, saya doa moga Aqilah cepat sembuh dari cirit birit bla bla bla... lepas tu terus saya hembus ke muka Aqilah hingga ke kaki... Time tu Aqilah tengah baring tau.. Yela, kan saya cakap bila malam je Aqilah lemah... Dengan takdir Tuhan jugak, tak lama lepas tu, Aqilah boleh aktif dari pembaringan... bukanlah aktif beria, sekadar aktif cara orang tak sihatla kan... makan pun bukan main banyak... ayam sampai 2 ketul dia makan... seronok tengok dia berselera semalam... KLIK SINI UNTUK TENGOK VIDEO DOA YANG SAYA BACA & HEMBUS DEKAT AQILAH...


ALHAMDULILLAH.. lega sangat saya rasa bila nampak Aqilah semakin ok walaupun belum aktif sepenuhnya macam sebelum dia sakit tu... tapi sekurang2nya dah ada kemajuan kan... tadi my dear balik lunch tengok Aqilah dah makin ceria... my dear cakap "Aqilah mesti dah ready nak adik dia lahir... tak lama lagi, adik lahir la ni"... (^_^)... InsyaAllah... sekarang ni saya dah boleh fokus pada proses kelahiran anak no 3 kami ni pulak.. ALHAMDULILLAH terasa hilang satu beban yang berat.. (",)



Nak selitkan jugak komen dari rakan blogger... InsyaAllah, moga kata2 tersebut akan termakbul.. Aamiin... 


"Ya Allah,Terima kasih atas rezeki anak yang kau kurniakan kepadaku, aku memohon moga kau kurniakan rezeki anak untuk rakan2 ku seperti mana kau kurniakan untukku"
"Ya Allah, sesungguhnya aku (Noorzarina binti Ahmad Tazari) namakan anak yang berada dalam kandunganku ini dengan nama Muhammad. Maka jadikanlah dia anak lelaki dengan kebenaran empunya nama yang mulia ini, iaitu penghulu kami Muhammad s.a.w."

{ 12 comments.. read them below or add one }

nur anis nur anis August 26, 2014
alhamdulillah..thanks share doa tu kak....semoga dipermudahkan segalanya kak...
Maria Firdz Maria Firdz August 26, 2014
Insha Allah... Alhamdulillah.
Unknown Unknown August 26, 2014
Alhamdulillah Aqilah dah makin sihat..semoga dipermudahkan semuanya kak.. :)
Nora Karim Nora Karim August 26, 2014
alhamdulillah lega rasa bila tau aqilah dah makin baik... :D ina, boleh fokus nak bersalin dah... :D good luck ina...
Unknown Unknown August 26, 2014
syukur Alhamdulillah. perkembangan yg baik kak.. ok la tu dia dah ceria n aktif walaupon x seperti selalu
Unknown Unknown August 26, 2014
syukur alhamdulillah. Agaknya Allah mahu baby dlm peyut pn nak sama kuat semangt sblm lahir. Brkat doa ibu n adk aqilah skali tu yg aqilah cpt recover
eima eima August 27, 2014
semoga aqilah cepat sembuh dan ibu dpt bersalin ngan tenang dan dipermudahkan ....

shahdiana shahdiana August 27, 2014
semoga ina selamat bersalin & dipermudahkan segalanya...
ecadwinkyasha ecadwinkyasha August 27, 2014
baca xtinggal komen.sangat pemalas kan eca skrg?..busy sesuaikan diri dgn tmpt keja.hahaha :P
sakinah sakinah August 30, 2014
boleh cuba baca doa ni.. sebagai salah satu ikhtiar..
Mimie Mimie September 01, 2014
alhamdulillah syukur aqilah dh sihat
☾SHiemaCMa786☾ ☾SHiemaCMa786☾ September 02, 2014
Salam K.Ina..
nampak besar dah aqilah sekarang..alhamdulillah.. semoga semakin sihat yer alisha dan aqilah..dan buat akak juga..semoga dipermudahkan segalanya..