Kesan apabila saya guna GNC Women's Ultra Mega® Timed-Release

GNC Women's Ultra Mega® Timed-Release.. saya pernah cerita dekat u all yang saya ada beli GNC Women's Ultra Mega® Timed-Release dekat u all kan.. tak ingat, baca entry NI

So, hari ni, saya nak cerita sikit dekat u all apa perubahan yang berlaku dekat diri saya apabila saya telah makan multivitamin ni selama seminggu.. Yap, baru seminggu je pun saya makan multivitamin tersebut.. Bagi saya, GNC Women's Ultra Mega® Timed-Release ni memang bagus lah.. mungkin ianya serasi dengan diri saya..

 

Hari ke dua saya menggunakannya pun, saya dah dapat kesan yang menakjubkan.. Susu badan saya makin banyak..!! Saya sangat happy..!! hihi.. U all bayanglah, sebelum2 ni, ketika menyusu Alisha saya tak pernah nampak bibir alisha or dagu Alisha basah akibat terkena susu saya ketika menyusu.. tapi apabila saya menggunakan produk ni, ianya telah berlaku.. susu saya pun meleleh apabila alisha melepaskannya setelah selesai menyusu..

 

Selain tu, susu saya jugak kelihatan lebih likat.. dia nampak betul2 macam warna susu tu.. putih.. bukan macam sebelum ni, kadang2 susu saya nampak cair je.. ala2 nak jernih.. kalau letak dalam cawan, warna dia pun tak berapa menarik agaknya.. hihii

 

Untuk pengetahuan u all jugak, dalam tempoh seminggu saya makan multivitamin ni, ada hari yang saya berpuasa ganti tau.. Sungguh surprise.. badan saya terasa sangat2 segar, seolah2 saya tak berpuasa... Ini dapat dibuktikan pada hari pertama saya berpuasa, saya tak makan multivitamin ni, badan saya rasa letih.. lepas saya bagitahu my dear, my dear tanya saya, "ada makan tak multivitamin?" saya cakap tak.. so, my dear cakap, makanlah, tambah tenaga.. Yap, puasa untuk keesokannya saya makan.. Memang betul hokay... rasa segar yang amat, kerja rumah buat macam biasa jugak tapi tetap cergas..!!  bersahur hanya minum segelas air masak & sebiji kurma..

 

So, alhamdulillah, setakat ni, saya tak pernah merasa seperti yang kawan2 saya pernah cakap, apabila kita menyusu badan ketika berpuasa, kita akan rasa lebih penat.. Lebih2 lagi saya ni pulak bagi minum alisha secara direct.. sebelum2 ni, saya pernah jugak terfikir, macamana saya nak puasa ganti, apatah lagi di bulan ramadhan nanti.. yela, bila menyusu ni, kadang2 kita cepat haus & lapar.. lepas ni, saya tak perlu risau lagi.. InsyaAllah..

 

Lagi satu, selera makan saya semakin bertambah.. saya suker!!! hahaa.. saya memang nak tambah berat badan.. Ohya, dalam bab selera makan bertambah ni, tak semua orang sama rasanya.. sebab kawan2 saya tak pulak bertambah selera makan.. saya rasa ianya bergantung kepada apa yang kurang & apa yang lebih dekat badan kita ni kot.. yela, multivitamin kan membantu kita menambah apa2 zat yang kurang dekat badan kita ni.. saya ni pulak, memang saya rasa banyak je zat yang kurang. hihii

 

 Ini je lah serba sedikit kesan apabila saya makan multivitamin ni.. baru seminggu, tunggu sebulan nanti pulak yer.. hihii.. Saya rasa, bila kesan dia amat  menyeronokkan hati saya, saya tak kisah untuk membelanjakan RM 46.90 setiap bulan untuk beli GNC Women's Ultra Mega® Timed-Release :-)

{ 8 comments.. read them below or add one }

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 07, 2011
Wah, bgus la ade byk prubahan yg baik pd ina.. Mmg rs segar bile mkn multivitamin tue kn? hehe.. rsnye leh aa mkn time sahur dlm puase nnti kn? Ina pun sndri ckp xrs pnat time puase.. Mmg xrugi bile mutlivitamin nie, hehe.. ^_^
Puan Kutu Puan Kutu July 07, 2011
wah mabeles...baguslh klu utk tenaga n g susu byk.msti alisha suka..:)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN July 07, 2011
Nisa : a'aa mmg segar pun.. hihii.. tu la, blh makan la time puasa nanti.. rasa rugi pulak tak beli saiz besar mcm nisa.. yela, bkn senang nak dapat 50% lepas ni, saya beli harga dah mahai la.. huhuu

Puan Kutu : hihii tu la pasal.. dah takdalah nak risau takut susu makin kurang
addinahumaira addinahumaira July 08, 2011
wow...makin sihat & chubby alisha nanti yea..:)
adyna AB adyna AB July 08, 2011
OWH akak pun kena makan multivitamin nie lah.. akak nyusu direct gak kat amni.. puasa nnt boleh bagi tenaga..n leh tambah berat badan akak gak ;)
Puan Kutu Puan Kutu July 09, 2011
kutu tag join GA
http://www.puankutu.com/2011/07/3rd-ga-mummy-danny.html
AnonymousAnonymous May 07, 2014
Nak tnya klau preggy ssuai x mkn multivitamin ni