Dapat hadiah sapu tangan

Hari ni saya dah terima sehelai sapu tangan hasil dari join GA yang saya ceritakan dekat entry NI



Ohya, lupa pulak, Mas pun ada bagi risalah tentang Premium Beautiful.. tengok risalah tu macam best je.. saya pun ada tengok perubahan Mas dekat blog dia.. memang makin cun lah.. So, kalau u all teringin nak guna PB ni.. bolehlah inform  Mas dekat blog dia..

  Terima kasih yer Mas..  awak dah menambahkan koleksi sapu tangan dekat rumah saya.. hihii... tak payah beli dah.. my dear tu pulak memang lepas makan je, wajib nak lap mulut & tangan... hihii.. Apa2 pun, terima kasih lagi sekali.. :-)  

6 comments.. read them below or add one

ct N honey ct N honey July 01, 2011
tak kisahlah dpt apa,janji hadiah dan iklas dari pemberinya..
Puan Kutu Puan Kutu July 02, 2011
sapu tgn?bagus tu..boleh lap peluh..:)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN July 02, 2011
a'aa betul tu.. saya memang suka bawa sapu tangan walau ke mana je.. yela, dah ada si alisha ni.. mula la nak lap mulut dia la.. tangan dia la.. budak2 biasa la.. comot sikit.. hihii
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 02, 2011
byk btul la hadiah yg ina dh dpt ye..hehe..

btw, nk tnye sket aa.. ina dh dpt ke hadiah utk contest my pregnancy tue? kite kn same2 mnang dlm contest tue..
IntaNBerliaN IntaNBerliaN July 02, 2011
ina blm dpt lg hadiah tu.. nisa pun blm ek?