Dapat kupon diskaun Mothercare


Saya menang GA lagi.. Kali ni menang Mothercare Discount Coupon to Giveaway dari blog Kambingbujang.. Saya dapat RM50 off stroller,10% off for cot, bed, mattress & RM10 off tommee tippee.. 
Okla kan dapat kupon ni.. saya ingat nak bagi dekat adik ipar saya.. Dia baru je dapat baby.. kebetulan pulak dia memang nak beli barang sikit.. ada kupon ni kira boleh lah kurangkan sikit sen nya.. hihii
Ohya, sebut pasal adik ipar saya, nak bagitahu ni.. biras saya a.k.a. isteri kepada adik ipar saya ni pun blogger tau.. tapi baru lagi la.. follower dia pun just biras dia je.. hihii Saya ajak dia buat blog.. actually ketika dia pregnant lagi saya dah ajak tapi lepas bersalin baru dia termakan umpan saya.. hihii
Sekarang ni dia tengah cuti bersalin..Kalau u all nak berkawan dengan biras saya ni.. sudi2la terjah blog Karimah.. Nak follow pun lagi ok.. hihii.. Tapi biras saya ni masih dalam proses pembelajaran la dalam dunia blog ni... masih memerlukan sokongan dari kita.. cewahhh hihii..

P/s : Mama Idlan a.k.a Jaa Jahat pun biras saya tapi lagi "tua" dari saya dalam dunia blog... muahhaha

 Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 42

1 comment... add one now

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 22, 2011
Congrats Ina.. bestnye dpt voucher Mothercare kn? (coz brg kat situ byk mahal2, hahaha) Baik lak tue ina nk bg kat adik ipar..

Wah2, ade 2 biras yg blogger eh? Wokeh, nnti sy terjah blog diorg ye, ngehehe..