Hadiah keychain & kuih tart dah sampai... :-)

Alhamdulillah hari ni saya telah menerima 2 lagi hadiah hasil join Giveaway.. 1st saya dah terima keychain dari Nureen.. Terima kasih :-) Saya ada ceritakan tentang kemenangan ni dekat entry NI


Inilah keychain yang saya dapat tu.. Ohya, Nureen jangan risau ye.. saya tak kisah pun lambat pos hadiah ni... no hal la.... :-)


Tak lupa jugak, saya doakan moga ayah Nureen cepat sembuh seperti sedia kala.. InsyaAllah..

Selain keychain, saya jugak dah terima hadiah kuih tart dari Warisan Bonda yang saya cerita dekat u all dalam entry NI 


Tengoklah tu.. betapa kemasnya balutan kuih tu.. sampai saya nak buka pun bukan main susahlah.. hihii


Actually kuih tart ni sedap tau.. tapi sayang seribu kali sayang.. ianya hancur.. huhuu.. Walaupun begitu... semua dah selamat masuk ke dalam perut saya.. cuma tinggal sikit je untuk my dear... muahahah.. Apa2 pun thanks yer  Bardboo & Warisan Bonda 

5 comments.. read them below or add one

Puan Kutu Puan Kutu July 01, 2011
best2..asyik dpt give jer kan..
mel haslina amir mel haslina amir July 01, 2011
dia kurier biskut pakai apa yer,,sy yg niaga biskut raya,prnah sekali guna pos laju,pos m'sia punyer,,balut bkn main lg tp hancur biskut,,sakit hati tp kalau guna nation wide @kanggaroo..ok jer biskut tu,aiiii,,sakit hati ku walau thn lps punyer story
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 01, 2011
wah.. dpt hadiah tart eh? sdap2.. xpe la, nnti sy nk wat la time nk raye nnti..hehe..
NurShahFamily NurShahFamily July 01, 2011
rajin join giveaway mmg ade je rezekinyer heehehhe...

nur ni peminat kuih tart tau... tak raye pun beli gak hahahaha
Unknown Unknown July 01, 2011
wah warisan bonda tu sis menang ye.. jijah takde rezeki pulak.. hehe

tahniah..ingatkan nak simpan buat raya..dah masuk semua dlm perut ye. ekeke :P