Rezeki Set Sabun Pengantin

Hari ni saya bangun awal2 pagi dengan bersemangatnya terus buka blog.. hahhah.. Bukan apa, dah 2 hari tak boleh mengadap blog sebab internet lembab yang amat.. huhh!! *Bosan*

Tapi nasib baik kebosanan saya tu terubat apabila dapat komen dari Ziesalikan yang saya menang GA yang dianjurkan olehnya.. Giveaway Ziesalikan Saya Nak Cantik.. Seronoknya saya.. hihii


 Inilah hadiah yang bakal saya dapat tu.. SET SABUN PENGANTIN  hehheh.. Jadi Pengantin Kembali la saya lepas nih!!... muahhahah.. Sabun ni banyak kebaikannya tau antaranya..

Kebaikan sabun pengantin:
Ø  Memutihkan kulit badan
Ø  Mencerah dan mengurangkan kegelapan akibat cahaya matahari
Ø  Murah dan jimat, sgb pengganti rawatan spa atau diselangselikan dgn rawatan spa
Ø  Melembut,menghalus dan kulit menjadi gebu
Ø  Membantu masalah kulit seperti: jerawat badan, bau badan, gatal, kasar disiku dan lutut, gelap dileher, ketiak, lipatan, parut dan lain lain
Ø  Kesan kelembutan serta merta, kesegaran dan keserian pada kali pertama penggunaan
Ø  Merawat masalah kulit seawal dua minggu dan keatas.
Ø  Teruskan penggunaan sebagai pengganti sabun mandi. Rasai kehebatan bahan spa dirumah.

Harganya set sabun pengantin ni RM39.90.. Kalau u all teringin nak guna terjahlah blog http://ziesalikan-onlineshop.blogspot.com.. Saya tak sabar untuk menggunakannya & jadi Pengantin kembali.. muahahaaahaaa 

Keputusan Penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 43

2 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 29, 2011
wah..congrats ina.. Sy xjoin lak GA nie w/pun ina dh tag, coz xreti, hehe.. Lmbut n berseri la kulit ina nnti.. haha.. >_<
IntaNBerliaN IntaNBerliaN July 29, 2011
heheee tu la.. lembut mengalahkan kulit pengantin la nanti.. hahhahhah