Entry yang memalukan diri sendiri

Hahahahahhaha saya nak gelak dulu yer... hahhahahhaha... Saya ni memalukan diri sendiri betul la..!! Adussss nak cerita pun rasa malu... tapi dalam masa yang sama nak gelak jugak.. hahahhahah

Sebenarnya saya nak gelak dekat diri sendiri sebab rupa2nya selama 28 tahun saya hidup ni, saya telah salah faham dengan apa itu SEMBELIT..!! Saya ingatkan sembelit tu, bila kita nak berak, tahik nak keluar susah sebab keras... macam yang terjadi dekat Alisha yang saya ceritakan dekat entry NI..
Tapi, semalam saya pergi checkup bulanan Alisha, alang2 tu, terus la cerita pasal Alisha "sembelit".. Nurse cakap, Alisha ni bukan sembelit tapi TAHIK KERAS... sembelit tu, kalau kita tak berak melebihi 5 hari baru dikatakan sembelit.. so, macam Alisha sebelum ni, berak hari2 cuma tahik je keras, so susah nak keluar.. huhuu.. dengan kata lainnya sebelum ni, Alisha bukan sembelit tapi tahik keras.. hahahaa

Secara automatiknya, bila nurse cakap macam tu, saya pun apa lagi.. kaw kaw punya gelak... hahhaha bukan pasal apa, dah 28 tahun hidup, baru semalam tahu maksud sembelit... Adoiiiii... Sila gelakkan saya,..... muahahahhah
Entry yang memalukan diri sendiri

{ 13 comments.. read them below or add one }

Mama JnJnJ@Sue@Anang Mama JnJnJ@Sue@Anang July 06, 2011
oh yaka, kalu begitu samalah kita, hahaaa,..sebab ingat slma ini tahi keras tu sembelit hehe
IntaNBerliaN IntaNBerliaN July 06, 2011
yeka.. samala kita.. ingat sy sorg je.. hahha
Cik Puan Zura Cik Puan Zura July 06, 2011
hahahaha....maknanya saya ni pun dah 29tahun hidup baru hari ni tau makna sembelit...
Noriz Noriz July 06, 2011
ooo sudah tukar ka?
ingat sama je sembelit dgn keras tu...hahahha
mama_umar_maryam mama_umar_maryam July 06, 2011
xper2, xgelakkan, sbb kite same dengan je,hahaha
Cik Azizah Cik Azizah July 06, 2011
hahahhaahha akak ni buat lawak lah...gelak guling2. jahat kan jijah. lalala
IntaNBerliaN IntaNBerliaN July 06, 2011
cik puan zura, kak noriz, mama umar maryam : rupanya kita semua sama je ek.. hihii

jijah : jijah je tau mksd smbelit ek.. yela, org tu nurse.. hihii
G3-lina G3-lina July 06, 2011
shuut!! sye pun baru tau sembelit tu apa.. ngee~

**membalas kunjungan anda d blog saya!
MEL HASLINA AMIR MEL HASLINA AMIR July 07, 2011
garu kepala kejap..errrrr
Nisa' Azman Nisa' Azman July 07, 2011
hehe.. la..ina confuse rupenye ngan sembelit eh? xpe2, mistakes happen,hehe.. ^_^
HonEyBuNNy HonEyBuNNy July 07, 2011
hehe...

ne nak tergelak jugak neh...sabor ja la..hahah

**jom join 1st giveaway sifu & ila..hehe
iyan shazlind iyan shazlind July 09, 2011
takpe skrg dah tau...setiap hari mmg elok belajar benda baru :)