Hadiah yang dah diterima

Akhir2 ni.. saya dah makin banyak ketinggalan menjoinkan diri dengan GA ni... huhh!! tu pun bukannya pasal apa.. gara2 internet slow.. so, mood pun terbantut la sikit.. Hari ni baru rajin sikit nak update hadiah yang dah diterima hasil kemenangan sebelum2 ni.. ;-)



Hadiah keychain MU dari  Izzaty Hedry.. Suka dengan reka bentuk keychain ni.. :-) Ohya, saya ada cerita pasal kemenangan ni dekat entry INI



Ini pulak hadiah FM Cameron Highlands dari Mummy Aleesya.. Saya ada ceritakan pasal kemenangan ni dekat entry NI.. Masa terima FM ni, adalah jugak pecah sikit tang bunga tu, tapi nasib tak menjejaskan kecantikan.. hihii

 
Hadiah yang terakhir ni pulak FM dari kemenangan Jom teka bersama Diariummi.  Suka la dengan FM handbag ni.. Comel sungguh rasanya.. hehhe.. Dapat dari Kak Izan



FM dari Mummy Aleesya & Kak Izan dah pun saya lekatkan dekat peti ais rumah saya ni.. Sekarang ni dah ada 3 FM.. So, FM dari Kak Noriz, dah ada kawan la sekarang ni.. muahahha


Lastly, saya nak selitkan jugak gambar si Alisha ni.. Senyuman terbaru Alisha menggunakan kamera baru.. muahahha.. *Mentang2 kamera baru, tiba2 pulak alisha ada stail senyuman terbaru*.. Anak ibu ni lah... hihiii :-)

{ 7 comments.. read them below or add one }

Puan Kutu Puan Kutu July 11, 2011
comel senyuman alisha,nk hadiah lg?baju raya tau..
http://www.puankutu.com/2011/07/siapa-bertuah-dapat-hadiah-baju-hari.html
kata suka kena tag..:)
adyna adyna July 11, 2011
wah..cantik fm handbag tue.. ;)
Izan Ishak Izan Ishak July 11, 2011
tu diaaa...dah siap lekat dah ye...comel3 semuanya!
Nisa' Azman Nisa' Azman July 12, 2011
hehe..alisha sgt comel! Wah, kamera br eh? Byk la snap2 pic nnti eh, ina? ^_^
IntaNBerliaN IntaNBerliaN July 12, 2011
adyna : haa tu la pasal.. cntik kan.. hihii

kak izan : thanks tau

nisa : hihii 2la.. slama ni xda kamera pun.. guna hp cap ayam je.. hahaaa
anggunpesona anggunpesona July 12, 2011
Alisha senyum cutenya. Geram aunty tengok.
SweetLikeWhat SweetLikeWhat July 14, 2011
Wah best..kite pun suke kumpul fridge magnet.. :D