Update hadiah menang GA

Hari tu, saya ada bagitahu u all yang saya dapat kupon diskaun Mothercare kan.. Semalam kupon tu saya dah pun terima..



Kupon ni hasil kemenangan join Mothercare Discount Coupon to Giveaway yang dianjurkan oleh Kambingbujang.

Nanti balik kampung, bolehlah bagi dekat adik ipar saya tu.. hihii.. Tapi nak guna or tak, tak tahu lah pulak saya.. lagi pun harga dekat mothercare ni kan, mahai sikit.. lagi satu, dekat perak takda mothercare... saya saja la bagi, mana tau kot adik ipar nak pergi jejalan KL cuci mata kat mothercare.. hihiii 

1 comment... add one now

Nisa' Azman Nisa' Azman July 30, 2011
srh je adik ipar ina tue turun KLgak..rugi aa kalo xgune voucher tue, hehehe..