FM rumah panjang Sarawak

Sebelum ni saya ada bagitahu u all yang saya dapat small gift dari Zahidah wahab kan.. so, semalam saya dah pun menerima hadiah tersebut.. Saya dapat FM rumah Panjang sarawak.. hiii.. Suka sebab boleh tambah FM.. hahha


Dah ada 5 FM yang terlekat di peti ais rumah saya ni.. semuanya hasil kemenangan join GA.. hahha.. Thanks yer pada semua yang sudi bagi FM ni dekat saya.. Bukan saya & my dear je suka.. alisha pun suka.. kalau dukung Alisha ke peti ais, mengekek dia suka bila dia main sentuh2 FM tu.. hahha

2 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 24, 2011
wah2..smpi xbukak pun plastik bungkusan Fm tue eh, hehe.. congrats ina, mmg unik Fm umah pjg srwk tue..
hamzah ian hamzah ian July 24, 2011
kat umh aku takde FM.. huhu..

kalau ade FM unik mcm umh panjang kan best