Menang GA "Inner Itu Saya Punya"

Alhamdulillah.. syukur yang teramat kepada Tuhan... Hari ni saya menang untuk kali ke 2... Dapat Inner.. :-) Saya suka sangat2.. sebab ini adalah inner saya yang pertamalah kiranya.. sebelum ni tak pernah beli pun... 

Memang ada niat nak pakai hari raya sebenarnya.. kira alhamdulillah la... ada rezeki untuk dapat inner... :-).. Ohya, inner ni saya menang sebab join GA Inner itu saya punya



GA ini dianjurkan oleh blog Ros



Apa2 pun, terima kasih banyak2 Ros
Keputusan Penuh Klik SINI  
Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 32

3 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown July 01, 2011
tahniah sis! sukanya dapat inner free kan..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 02, 2011
Wah..bestnye dpt inner free.. dpt 2 lak tue,kn? huhu~... jealous nie..
IntaNBerliaN IntaNBerliaN July 02, 2011
jijah & nisa : 2la... alhamdulillah.. rezeki.. :-)