Surprise Gift Dari JAKARTA & BANDUNG

Firstly thanks to PinkUmmi yang selalu inform saya pasal kemenangan... ;-) Kali ni saya menang GA Perrghhhh: SURPRISE GIFT DARI JAKARTA & BANDUNG yang dianjurkan oleh Lizahanum.

 
Ini adalah kemenangan saya yang ke 14 di dalam bulan Julai.. Nampak tak, bawah nama saya tu, nama Nisa.. Kalau tak silap ni kali ke 2 kami sama2 menang dalam satu GA rasanya.. hihii Tahniah Nisa.. :-) Tahniah juga untuk pemenang2 yang lain..

Keputusan Penuh Klik SINI

Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 44

3 comments.. read them below or add one

juanita juanita July 27, 2011
Wow..hebat nye....
Contest kat blog saya x mo join ke :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda July 29, 2011
congrats Ina..hehe.. ha'ah la, name sy btul2 bwh name awk kn? Yup, rsnye nie kli kedua la kite same2 mnang, hehehehe.. agaknye nie petanda kite akn mnang lg x? hihi~.. ^_^ thanks tau inform.
IntaNBerliaN IntaNBerliaN July 29, 2011
juanita ; aik, rasaanya dah join..jap sy check balik..hihii

lelord : thanks :-)

nisa : heheehee kita mesti menag lagi pasni.. sama2 menang.. hihii