Kad Raya dari Eqbalzack.com & Beg dari Lizahanum

Dua hari lepas, tanpa disangka2 saya telah mendapat kad raya.. hihii dah lama tak dapat kad raya.. yang terkejut tu kad raya tersebut dari eqbalzack.com.. Tak sangka pulak abang Eq bagi kad raya.. Tapi baguslah abang Eq ni.. Kira ni salah satu cara abang Eq menghargai follower dia la.. ramai je blogger buat entry pasal dapat kad raya ni.. :-)

Abang Eq dapat alamat saya ni sebab dulu saya ada join GA Eqbalzacks fanpage logo.. Haa jangan tak tahu, semua yang menyertai GA abang Eq ni dapat badge tau.. bukan tu je.. Mama Idlan pun pernah bagitahu saya, dulu dia pun join GA abang Eq, abang Eq pun bagi semua hadiah untuk peserta GA dia jugak.. murah hati betul abang Eq ni.. berkongsi rezeki dengan insan2 lain... cewahh :-)

Apa2 pun terima kasih yer abang Eq.. saya hargai kad raya tersebut.. lebih2 lagi zaman sekarang susah dah orang nak pos kad raya.. hihii.. "SELAMAT HARI RAYA yang bakal menjelma juga untuk abang Eq"


Tak lupa juga, semalam saya dah pun terima hadiah beg dari Lizahanum.. Beg ni hasil kemenangan join GA Perrghhhh: SURPRISE GIFT DARI JAKARTA & BANDUNG yang dianjurkan oleh Lizahanum

Saya suka dapat beg ni.. boleh saya isi telekung.. Sebenarnya beg telekung saya, zipnya dah rosak.. memang ada terniat nak dapatkan beg baru pun.. sekali dapat hadiah.. Alhamdulillah... jimat duit.. muahahha :-) Terima kasih banyak2 yer..

5 comments.. read them below or add one

Unknown Unknown August 09, 2011
tahniah kak...mesti kenangan tu abg eq kasi kad raya.hehe
Izan Ishak Izan Ishak August 09, 2011
tahniah intan...
best dpt kad raya~
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 09, 2011
hehe..sy pun br dpt hadiah beg tue td.. lawa kn? wah, bestnye dpt kad raye.. XP
Puan Kutu Puan Kutu August 09, 2011
bestnya..sy dh berapa taun tak dpt kad raya..beg tu rezeki..:)