Friso gold bagi saya Storage Box :-)

Saya dapat storage box dari Friso gold la u all.. hihii Actually mula2 dulu saya just minta sample je dari Friso ni.. saja suka2 untuk testing rasa susu untuk ibu menyusu.. hihi.. Bukan setakat susu untuk ibu menyusu je.. sample untuk susu alisha pun saya dah dapat tapi takdala bagi alisha minum kan... Susu alisha tetap "bersama" saya selama 13 bulan lagi.. muahahah


Tapi entah macamana satu hari tu, saya boleh terima form dari Friso untuk jadi ahli "Growing Up Together Club". Saya ni pulak time tu tengah rajin.. so, isi je la form tu kan.. lebih2 lagi bila terpandang ayat "Just Complete the enclosed form & mail it back to us no later by 30/06/2011 & YOU WILL BE ENTITLED TO AN EXCLUSIVE STORAGE BOX WORTH RM20"

Fuyooo dapat barang free.... hahhahha *giler barang free nampaknya saya nih!*.. hahhah entah, sejak2 berblog ni, ada je blogger cerita dapat itu dapat ini.. so, secara tak langsung ianya buat saya jadi rajin mengisi apa2 je form yang boleh dapat hadiah... jangan tak tahu, untuk cabutan bertuah dekat shopping complex tu pun saya isi tau.. agak2 boleh dapat kereta sebijik, orait la kan.. hahhahhaaah *ayat poyo!*


Storage box ni di pos guna pos ekspress... time tu saya dekat kampung tapi nasib baiklah jiran saya ada tolong sign...



Tadaaa inilah storage box tu..  cun tak?  hihi.. Nak tahu apa kegunaannya.. tengoklah gambar dekat bawah ni.. hehee 

Hahaaa semua harta kemenangan GA, saya isi dalam kotak ni... mana hadiah yang muat semua dalam ni... kira ok juga la.. selama ni saya pun tak tahu nak simpan hadiah ni dekat mana.. dapat box ni.. memang tepat pada masanya lah... hihii

Apa2pun thanks yer Friso Gold.. saya rasa Friso ni mesra tau.. ececce yela, u all bayangkan sampai dekat surat yang dia hantar bersama dengan sorage box ni, siap saya sorry lagi sebab lambat hantar.. memang baguslah.. yela, bukannya saya beli, tapi Friso dengan rendah dirinya say sorry jugak.. Bagus2... Friso ni menambat hati saya.. mana tahu nanti Alisha dah umur 2 tahun, saya nak bagi Alisha minum susu Friso ke kan... :-)

{ 8 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons August 18, 2011
WAHHH BESTNYER...SUE YANG AHLI PON...BELOM LAGI DAPAT APE2..MMMM...KIKIKI...X PANDAI NAK REDEEM
✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ ✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ August 18, 2011
nieza pon dpt jugak.. aritu die ade call tanye dah sampai blom tp nieza bgtau nieza takde dpt pon.. skali die anta yg baru.. huhu :)
jamilahamzah jamilahamzah August 18, 2011
susu sampel 2 bg k.ja jer la..leh bg idlan..hehehe
bonda dadif aka akish bonda dadif aka akish August 18, 2011
daku pon dpt...

isi segale mak nenek toys hadif adam yg ade kat bilik..

=)
L L August 18, 2011
waaa. beshnyeeerr.=0

jom doa..?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html
fieda fieda August 18, 2011
bestnyer...nmpk ok gak kotak tu..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 18, 2011
hehe.. ina dh dapat eh? sy xgune lg kotak tue, still dok dlm plastik lg..

bgus la idea ina gune kotak tue utk simpan hadiah2 mnang GA.. nk tiru idea gak, leh? ngehehe...