Terima kasih Ummu Muhammad & Queenpink

Alhamdulillah.. syukur sangat2 saya pada Tuhan kerana dikurniakan olehNYA kawan2 yang baik2 semua.. Walaupun baru menghampiri 7 bulan saya bergelar seorang blogger tapi saya rasa saya rapat dengan u all.. Semua kawan2 alam maya saya ni baik2.. Saya tak tahu nak cakap apa.. sebenarnya saya terharu sangat2..

Tadi saya dikejutkan dengan menerima hadiah dari Ummu Muhammad & kad raya dari Queenpink..  

Riben dekat penanda buku tercabut sebab Alisha tarik.. huhuu

Inilah hadiah untuk Alisha yang saya dapat dari Ummu Muhammad.. Flash Card & penanda buku.. saya betul2 terharu dengan ummu muhammad ni.. Actually, ni adalah hadiah untuk mereka yang Join Giveaway sempena muhammad setahun.. tapi saya tak sempat join kerana terlepas pandang entry tersebut tapi dengan takdir Tuhan saya boleh pulak terpandang entry hadiah untuk mereka yang join..

Saya ada komen dekat entry tu dengan bagitahu saya nak buat jugak flash card tu untuk Alisha.. Selain tu, saya pun ada jugak buat ucapan untuk muhammad.. tapi percayalah.. tak terniat pun dekat hati saya buat ucapan tu untuk terima hadiah dari ummu muhammad.. sementelah tarikh giveaway pun dah terlepas.. tapi tu la kan.. Bila Tuhan dah kata rezeki kita, InsyaAllah akan jadi milik kita jugak..



Alhamdulillah.. Flash card ni saya akan ajar Alisha.. InsyaAllah.. moga2 Alisha cepat2 mengenal & cepat2 boleh mengaji.. :-) Flash card dari ummu muhammad ni pun, kiranya macam hadiah hari kelahiran Alisha jugak laa.. hihii Hari Jumaat ni.. penghulu segala hari.. tepat pukul 11:24 malam genaplah Alisha setahun.. (Bulan Islam).. Sekali lagi terima kasih ummu muhammad :-)


Ini pulak kad raya dari Queenpink.. kad raya ni pun, kejutan jugak buat saya ni.. tak sangka pulak dapat kad raya.. Setakat ni, saya dah dapat 4 keping kad raya.. semuanya dari blogger2.. :-) Terima kasih banyak2 Queenpink.. Selamat Hari raya jugak untuk queenpink..

P/s : Ummu Muhammad & Queenpink dapat alamat rumah saya sebab sebelum ni saya pernah join Contest & giveaway anjuran mereka :-)

3 comments.. read them below or add one

Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 24, 2011
wah.. untung btul ina nie ye.. mmg sronok dpt kwn blogger yg baik2 kn? hehe...
@LeenShamsh @LeenShamsh August 24, 2011
semoga alisha jadi anak yg hebat! alisha kecik2 dah bijak..kene didikan insyaAllah boleh jadi hafizah kecil yg cantik ;)
Puan Kutu Puan Kutu August 24, 2011
untung..kutu br sekeping kad raya.hehe