Hadiah yang telah diterima sepanjang minggu lepas


Hari ni saya nak update hadiah yang saya dah terima sepanjang minggu lepas.. Sebelum ni nak update internet slow sangat.. ni alang2 dah laju sikit baik update cepat2 kan.. :-)


Shawl ni saya dapat hasil kemenangan join MEGA GIVEAWAY AMALINA!! Actually, saya tak tahu macamana nak guna shawl ni.. hihii tapi jangan risau yer Amalina nanti akak belajar guna.. hihii  




Garnier NutriRepair Repairing Milk Lotion ni pulak, hasil kemenangan join Afrayuyi.com Giveaway 
 Bolehlah saya try guna lotion ni.. sebelum ni, saya belum pernah guna lagi produk Garnier ni.. Thanks tau kak Afra
 

Keychain ni pulak saya dapat daripada Lisa Afha sebab menang join giveaway keychain from langkawi Kalau tak silap saya, ini leychain ke dua kot yang saya dapat dari Langkawi.. Apa2 pun, Thanks Lisa   


Haa inilah dia cash voucher untuk my parent pergi honeymoon... hihii.. Voucher ni due dia sampai akhir bulan 9.. Voucher ni hasil kemenangan join cash voucher Rm338 Equatorial Cameron Highland yang dianjurkan oleh Mama Kyra. Thanks yer    


Last, selipar yang saya dapat pasal menang GIRANG 1st Giveaway for MUAHXs. Saya tak muat pun selipar ni.. besar tapi tak sangka pulak, ngam2 saiz kaki my dear... hihii My dear cakap "Untung juga ina join GA ni yer" hihii Mana tak nya, apa yang saya tak muat, my dear yang dapat.. kalau saya menang topup.. itupun handphone my dear jugak yang bertambah nilai nya.. hihii. Apa2 pun, Thanks Girang   

{ 9 comments.. read them below or add one }

syawalsimpsons syawalsimpsons August 16, 2011
tahniah..rezeki melimpah ruah tu..
Zura Zura August 16, 2011
rajinnya dia join...best kan dapat hadiah...hehe
ILA SYAMILA ♥♥ ILA SYAMILA ♥♥ August 16, 2011
wahh ni memang gila bertuah ni hihi. rezeki awak ler kann.. ;)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 16, 2011
syoknye.. byk btul eh ina dpt hadiah hasil join GA.. Skrg sy tgh slow nk join, tp nnti nk join byk2 gak cam ina, hihi~..
Princess Feyqa Princess Feyqa August 16, 2011
wah bestnyeee dpt mcm2 hadiah :) so far i just menang 1 contest je, wuwuwu why im not lucky enufff,, *emo plak :P
mama_umar_maryam mama_umar_maryam August 16, 2011
dpt adiah byk,org len pon merase ;)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 16, 2011
Ina dear.. leh x awk email me ur address? nk bg kad raye, hehe..

greennnpanda@gmail.com
tiefazatie tiefazatie August 21, 2011
wah..byknya hadiah sis..tahniah!