Hadiah untuk Alisha dari Greennn Inspiration

Tadi saya dapat hadiah dari Nisa. Opstt bukan untuk saya tapi untuk Alisha.. hehee  Nisa pos sekali dengan kad raya.. Nisa hadiahkan FM ABC untuk Alisha.. bukan main suka lagi dia.. yela, boleh lekat2.. mana ada besi.. situ la dia lekatkan... haha


FM ni kira macam hadiah birthday Alisha la.. Kalau ikut bulan islam.. Jumaat ni pukul 11:24 malam, genapla umur Alisha setahun.. tapi kalau ikut bulan orang putih pulak.. 05/09 baru genap setahun ;-)


Tengokla si Alisha ni.. kalut jugak nak susun FM dia tu.. hihii.. Hannah anak Nisa pun ada jugak FM ni.. Nisa belikan satu untuk Hannah & satu untuk Alisha :-)


Mula2 alisha susun la tapi lama2... tu diaaaa... nak masuk dalam mulut pulak... Thanks tau nisa bagi FM ni.. bukan alisha je suka.. saya pun suka.. sebab saya memang suka benda2 yang berbentuk pembelajaran ni.. 
 Kira lepas ni, sambil2 alisha duduk "tolong" saya di dapur.. dapatlah juga dia belajar... hhehhe


Tadaaa duit raya dari Nisa... hahhah Actually ni kad raya.. saya dapat kad raya yang comel ni dari Nisa.. Thanks tau nisa.. seronok saya dapat ramai kawan alam maya yang baik2.. saya harap persahabatan kita ni akan berpanjangan.. N semoga satu hari nanti kita akan berjumpa.. :-)

3 comments.. read them below or add one

fieda fieda August 23, 2011
SERONOK ALISHA ADA MAINAN DI DAPUR..X LER DIA KACAU MAMANYA NK MASAK...
syawalsimpsons syawalsimpsons August 23, 2011
syawal xda mainan di dapur..tp sebok kuarkan N susun tepung2 n gula kat dlm kabinet..kikikikiki
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 23, 2011
hihi~.. thanks wat entry nie, malu sy, hehe.. Nway, sy hepi Ina & Alisha suke pemberian sy yg xsbrape tue..

Hannah pun main gak FM tue kat dapur.. tp kadang2 die bwk Fm tue gi tmpat lain gak, hihi~..

Owh, ha'ah la.. Alisha lahir bln Ramdhan kn? Hepi Becoming b'day ye Alisha dear.. ^_^