Ibu Alisha dapat duit raya dari MamaTisya :-)

Wah.. dah berstatus ibu pun tapi saya tetap dapat duit raya... hihii Actually duit raya tu hasil kemenangan saya join "MamaTisya Duit Raya 2011 Giveaway"  Alhamdulillah, saya diantara sepuluh orang yang terpilih untuk dapat duit raya RM5 setiap seorang... :-)

Rezeki my dear lagi la ni.. duit tu saya masukkan dalam akaun my dear.. M2U.. hihii Selama ni saya duk terpikir nak tumpang je akaun my dear tu, sampai masa saya mintak la balik duit tu.. bukan apa, kalau saya nak beli barang online, senang sikit, suruh my dear transfer je.. :-)
Tapi tu la, sampai sekarang tak terfikir nak beli apa... heheheee.. tu la saya ni.. bila takda duit, bukan main bodek my dear suruh transfer duit sebab nak beli barang online tapi bila duit sendiri ada dalam akaun... sikit pun tak tergoda nak beli barang... ayoyooo

Apa2 pun thanks yer mama tisya sebab menambahkan lagi duit saya dalam akaun my dear... muahahaaa *horrayyyy dapat duit raya... hihiii*

 Keputusan penuh Klik SINI
 
Start join CGL : 22/03/2011
Jumlah Kemenangan : 52
Ibu Alisha dapat duit raya dari MamaTisya :-)

6 comments.. read them below or add one

♥♥azatiesayang ♥♥ ♥♥azatiesayang ♥♥ August 17, 2011
salam intan..tahniah!5 heenggit pon duit gak.kiranya duit raya lah nih!
Unknown Unknown August 17, 2011
murah betul rezeki dia...

mcm2 dapat ek...

leh arr kasi duit raya kat pengomen... hehehe
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 18, 2011
congrats ina..hehe.. rezeki btul kn.. ala, sape kate ibu xleh dpt duit raye? thn lpas sy dpt duit raye tau.. thn nie xtau lg, hehehe...