Wanie bagi saya doodle raya.. hihiii Thanks Wanie :-)


Tadaaaa nampak tak doodle kat atas ni.. Inilah doodle yang wanie buatkan untuk saya... hihii Actually, sebelum ni, saya ada join Segmen Wanie: Doodle Raya Free.. So, inilah doodle tersebut.. hihii.. 

Doodle ni saya akan letak di blog kedua saya la.. Blog IntaNBerliaN GA & Contest 

Bukan apa.. blog GA saya tu pun perlukan seri jugak lagipun saya join segmen ni dekat blog GA.. :-) Apa2 pun terima kasih sangat2 tau wanie.. suker :-)
P/s : Nanti saya akan tunjukkan u all banner & watermark yang saya menang tu.. hihii

4 comments.. read them below or add one

Wanie Wanie August 13, 2011
same2 kasih intan..:)
tak kisah letak memane, janji intan suke :)
Puan Kutu Puan Kutu August 13, 2011
mana banner n watermark?tak sabo nk tgok..hehe..
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda August 14, 2011
wah.. dpt doodle la, bestnye.. syok la ina nie, byk aje mnang..
fieda fieda August 15, 2011
doodle pun dh ada jgk...bestnyer...